Підсумкова контрольна робота (річна). 9 клас

Додано: 18 травня 2020
Предмет: Алгебра, 9 клас
Тест виконано: 719 разів
12 запитань
Запитання 1

1.   Порівняйте числа a і b, якщо:

a-b=6,8

варіанти відповідей

a=b

a<b

a>b

інша відповідь

Запитання 2

Розв'яжіть нерівність х2-49>0


варіанти відповідей

 (-∞;7)

(-∞;-7] υ [7;+∞)

(-∞;-7)υ(7;+∞)

(-7;7)

Запитання 3

У ящику є 30 пронумерованих від 1 до 30 жетонів. Яка ймовірність того, що номер навмання взятого жетона буде кратним числу 7?


варіанти відповідей

2/15

1/10

1/30

1/6

Запитання 4

Чому дорівнює четвертий член геометричної прогресії, якщо її перший член b1=6, а знаменник q=-2.

варіанти відповідей

-48

48

24

-24

Запитання 5

Розв'яжіть систему нерівностей

{х+5<7,

{-3х<6


варіанти відповідей

х<2

х<-2

1<х<2

-2<х<2

Запитання 6

n) – арифметична прогресія, а1 = -2, а3= 4. Знайдіть різницю прогресії.


варіанти відповідей

-6

3

6

1

Запитання 7

Розв'яжіть систему рівнянь:

 {х22=16

х+у=8

варіанти відповідей

(-5;-3)

(5;3)

(-5;3)

(5;-3)

Запитання 8

Чому дорівнює четвертий член геометричної прогресії, якщо її перший член b1=6, а знаменник q=-2.

варіанти відповідей

-48

48

24

-24

Запитання 9

На малюнку зображено графік функції у=х2-2х-3.

Розв'яжіть нерівність х2-2х-3≥0.                 


варіанти відповідей

(-∞;-1)υ(3;+∞)

[-1;3]

(-∞;-1]υ[3;+∞)

[3;+∞)

Запитання 10

 Знайдіть нуль функції: у=3х+9                                                     

 

варіанти відповідей

12

 3

 0

 -3

Запитання 11

1.   Знайдіть усі значення х , при яких має зміст вираз:√̅42-7х

                             


 

варіанти відповідей

(6; +∞)

(-∞;6)

(-∞;6]

[6;+∞)

Запитання 12

Для розфасування 60 кг картоплі було замовлено певну кількість сіток. Через непридатність двох з них у кожну сітку довелося покласти на 1 кг картоплі більше, ніж планувалося. У скільки сіток мали розфасувати картоплю?

Складіть рівняння і розвяжіть задачу

варіанти відповідей

12

6

14

інша відповідь

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест