Помилку допущено в написанні імен по батькові в рядку
Велику літеру треба писати в усіх словах, позначених цифрами
Зранку ми гуляли (1 ) К\київськими вулицями, щоправда, нашвидкоруч оглянули (2) В\володимирський ( 3 ) С\собор і ( 4 ) Б\ботанічний (5) С\сад імені Фоміна.
Не треба ставити кому замість цифри
Леся Українка розуміла (1) що попередні поети (2) співали відповідно до вимог своєї доби ( 3) тому вона має не повторювати їх (4) а співата власним голосом ( 5) як того вимагає її час.
Лише прислівники вжито в рядку
Правильно узгоджено слова в рядку
До одного роду належать обидва іменники в рядку
Редагування потребує словосполучення
Помилку допущено в рядку
Граматично правильним є варіант послідовного заповнення пропусків у реченні
Нову книжку ..... буде презентовано через ..... в передмісті ..... .
Окремо з часткою не треба писати виділене слово в рядку
Помилку в написанні запозиченого слова допущено в рядку
Окремо треба писати всі прислівники в рядку
Правил уживання великої літери дотримано в усіх рядках, ОКРІМ
Разом треба писати виділені слова у рядку
Частку не треба писати окремо з наступним словом у реченні.
Іменниками є всі слова, позначені цифрами ( цифра позначає наступне слово), ОКРІМ
І тільки той, у кого (1)серце чуле,
Хто вміє берегти своє (2)минуле
І вміє шанувать своє (3)сучасне,
Лиш той ( 4) майбутнє вивершить (5)прекрасне.
Граматично правильними є обидва словосполучення в усіх рядках, ОКРІМ
Правильно поєднано всі прикметники з іменниками в рядку
У родовому відмінку вжито іменник, позначений цифрою
Лягла на всьому вечірня ( 1) втома,
Палає (2)місто, мов дивний (3)храм.
І розтинають (4)ніч невагому
Квадратні (5)очі віконних рам.
Закінчення -а ( -я) у формі родового відмінка однини мають всі іменники
Закінчення -у (-ю) у формі родового відмінка однини мають усі іменники рядка
Помилку у відмінюванні іменника допущено в рядку
Закінчення -ом у формі орудного відмінка однини мають усі іменники у варіанті
Літеру е( є) треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома