Обчисліть значення виразу (0,1)9⋅(0,1)2:(0,1)7.
Яка з наведених послідовностей є арифметичною прогресією?
Відомо, що -3 < x < 4. Оцініть значення виразу: -2x
Розв'яжіть систему рівнянь:
Побудуйте графік функції у=−х2−2х+3. Користуючись графіком, знайдіть
1) проміжок спадання функції;
2) область значень функції.
Знайдіть значення аргументу, при якому значення функції y = 2x+5 дорівнюватиме 7
Розв'яжіть нерівність: 3(х−2)+4(х+2)>6(х−2)+13
Вершиною якої параболи є точка з координатами (4; -3) ?
Скоротіть дріб (х-3)(х2- 3х +9) ∕ (х3+27) .
Знайдіть перший та п'ятий члени геометричної прогресії (bn), якщо S3 = 52, q = 3.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома