Повторення курсу алгебри 11 класу

Додано: 27 травня
Предмет: Алгебра, 11 клас
12 запитань
Запитання 1

Обчисліть 5!-4!=

варіанти відповідей

96

12

5

1

Запитання 2

З натуральних чисел від 1 до 24 учень навмання називає одне. Яка ймовірність того, що це число є дільником числа 24?

варіанти відповідей

7/24

1/2

1/3

3/8

Запитання 3

Обчисліть площу фігури обмеженої лініями у = х3, у = 0, х = 2.

варіанти відповідей

4

3,5

6

-2

Запитання 4

1. Для функції f(x) = 6x5, знайдіть первісну, графік якої проходить через точку: А(-1;0).

варіанти відповідей

6

х6

х6 - 1

х6 +1

5

Запитання 5

Розв"язати нерівність


5 8х+1 + 58х-1<130

варіанти відповідей

(-∾; -0,25)

(-∾; 0,25)

(-0,25; +∾ )

(0,25;+∾)

(-∾; 4)

Запитання 6

Розв"язати рівняння


х4 - х 3- 27х + 27 = 0

варіанти відповідей

-1; -3

-3; 1

-1 ; 3

1 ; 3

1 ; 27

Запитання 7

Розв"язати рівняння


Logх 7 + 2Logх 7 = 3

варіанти відповідей

немає коренів

1 ; 7

1

√56

7

Запитання 8

Обчисліть площу заштрихованої фігури, зображеної на малюнку:

варіанти відповідей

⅓ кв. од.

1⅓ кв. од.

 ⅔ кв. од.

 2⅓ кв. од.

інша відповідь

Запитання 9

Точка рухається за законом S=3+10t+5t2. Знайти миттєву швидкість точки у момент t=1с. (s - вимірюється в метрах)

варіанти відповідей

 10 м/с

  30 м/с

 15 м/с

20 м/с

Запитання 10

Знайдіть точки екстремуму функції f(x) = x3-3x2

варіанти відповідей

xmin = - 4 ; xmax = 1

xmin = 2 ; xmax = 0

xmin = 0 ; xmax = 2

xmin = 2 ; xmax = 4

Запитання 11

Яким числом потрібно замінити зірочку, щоб пара чисел (*;-2) була розв'язком рівняння 2х-у=8?

варіанти відповідей

2

3

4

5

Запитання 12

Розв'яжіть рівняння 5x2 − 6x + 1 = 0.

варіанти відповідей

− 0,2; − 1

 5; 1

 0,2; 1

− 0,2; 1

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест