Градусна міра одного з кутів паралелограма дорівнює 280
. Знайдіть градусну міру інших його кутів.
Знайдіть градусну міру кута BAD ромба ABCD, якщо кут ВАС дорівнює дорівнює 300
У рівнобічній трапеції (ВС ║АD) градусна міра кута ВАD дорівнює 400. Тоді градусна міра кута ВСD дорівнює:
Знайдіть відстань від точки перетину діагоналей квадрата до його сторони, якщо периметр квадрата дорівнює 32 см
Знайдіть кути ромба, якщо сума двох із них дорівнює 1600.
Периметр прямокутника дорівнює 60см.Знайдіть сторони прямокутника, якщо одна із них на 8см більша від другої
Знайти основи рівнобічної трапеції , якщо їх відношення дорівнює 1:3, бічна сторона – 10, а периметр – 40
Знайти сторону ромба, периметр якого на 24 більший за його сторону.
О – точка перетину діагоналей ромба ABCD. Знайдіть градусну міру кутів ромба, якщо ےDAO у 5 разів менший за ےСВО.
CBED – паралелограм, РCBED=60 см; ED : DC=7:8. Знайдіть довжину BE.
У прямокутнику ABCD діагоналі AC і BD перетинаються в точці О, ےAOD=1200. Знайдіть ےACD.
У ромбі ABCD з вершини тупого кута B проведені висоти ВЕ і ВF до сторін AD і DC відповідно. Кут EBF дорівнює 300. Знайдіть периметр ромба, якщо ВЕ = 6 см.
Знайти кут АВС
Знайти КМ
Знайти МК
Знайти кут АDС
Знайти позначений кут
Знайти градусну міру дуги SN
У рівнобедреному трикутнику середня лінія, яка паралельна до основи, дорівнює 5 см, а бічна сторона – 7 см. Визначити периметр трикутника.
Знайти кути чотирикутника АВСD, вписаного в коло, якщо кут АDВ = 430, кут АСD = 370, кут САD = 220.
Середня лінія трапеції дорівнює 18 м, а основи відносяться як 1 : 5. Знайдіть основи трапеції.
Знайдіть невідомі кути вписаного чотирикутника, якщо два його кути дорівнюють 460 і 1250
.
За рисунком знайдіть довжину відрізка ОВ, якщо AB||CD.
За рисунком знайдіть довжину відрізка ОВ, якщо AB||CD.
Паралельні прямі m, а, n перетинають сторони кута А. Використовуючи малюнок знайдіть довжину відрізка АК
Медіана СD трикутника АВС дорівнює 9 см. Знайти відрізки СО і ОD ,
де О - точка перетину медіан трикутника АВС.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома