ЗНО. УКРАЇНСЬКА МОВА 11 клас

Додано: 28 травня 2021
Предмет: Українська мова, 11 клас
Тест виконано: 106 разів
22 запитання
Запитання 1

Іменник виконує роль присудка в реченні

варіанти відповідей

Відмикаю світанок чарівним ключем.

Пахне огірками, хлібом, батьком і косарями, пахне болотом і травами.

Я вранці голос горлиці люблю.

Тремтіла річечка рогізна, човни ховала в очерет.

Слово - прізвище думки тепер, а частіше - її псевдонім.

Запитання 2

Яким членом речення виступає в реченні «Народе мій, твої діла – то і мого життя горіння» звертання?

варіанти відповідей

А. підметом

Б додатком

В. звертання не є членом речення

Запитання 3

Омоніми вжито в рядку

варіанти відповідей

гірська вершина - вершина слави

місто Орел - хижий орел

повний місяць - повний сподівань

добірне зерно - зерно істини

Запитання 4

Числівником є

варіанти відповідей

сотня

семеро

одноденний

утроє

Запитання 5

Правильно вжито прийменник у виразі в рядку

варіанти відповідей

звільнитися по власному бажанню

доставити за моєю адресою

викликати по службових справах

погодитися з власної волі

Запитання 6

Укажіть рядок, у якому є речення з дієприкметниковим зворотом

варіанти відповідей

Легенький вітерець колише мальовані квіти.


Промінчики сонячні грали на грані золоченій книг.


Вихитуються човни, скарбом дорогим навантажені.


Не малюй мені сонця, як вистиглий овоч.


Запитання 7

Кому перед як (мовначенемовнібияк ініж і тощо) потрібно поставити в реченні (розділові знаки пропущено)

варіанти відповідей

Це місто прекрасне як усмішка долі.

Руки зробилися як лід.

Дівчина мов пісня.

Максим почервонів як рак.

Запитання 8

 Укажіть речення, у якому однорідні члени — присудки.

варіанти відповідей

 Мавка йде до калини, швидко ламає на ній червоні китиці, звиває собі віночок.

 3 берега на берег можна добутися баржами або човнами.

Життя, немов ріка, пливе в майбутнє, у завтрашнє, у безкрає

Запитання 9

Прочитайте текст і виконайте завдання.  

      (1)Розвиднилося. (2)Сонце вмило своє ще заспане від сну обличчя й розпустило промені, сповіщаючи про те, що настав ранок. (3)Нам час починати сходження на найвижчу гору Українських Карпат – Говерлу, яка була вкрита туманом. (4)На Говерлу ходять тільки добрі люди, настирливі, залюблені не лише в туристичні подорожі, а й у рідну природу.  (5)Щоб не хворіти треба любити висоту.

      Відокремленим означенням ускладнене речення

варіанти відповідей

перше

друге

третє

четверте

п'яте

Запитання 10

Як визначити дієвідміну дієслова?

варіанти відповідей

Поставити у 3 особу множини теперішнього часу.

Поставити у початкову форму .

За особовим закінченням.

Запитання 11

Дієприкметник є в кожному реченні, ОКРІМ

варіанти відповідей

Йде весна запашна, квітами-перлами закосичена.

Десь, колись в якійсь краіні проживав поет нещасний.

Серпанками прикрита, слуха солов"я срібна ніч.

Запитання 12

Через дефіс треба писати всі прислівники в рядку

варіанти відповідей

по/середині, по/киівськи, по/третє

кінець/кінцем, уряди/годи, будь/де

по/латині, по/дитячому, по/свійськи

Запитання 13

Вкажіть речення, у якому розділові знаки при прямій мові розставлено правильно

варіанти відповідей

 «Леоніде, — Адріана відірвала обличчя від долоні — а ви читали «У пошуках утраченого часу» Марселя Пруста?» (Р. Іванчук).


 «Ну, добре, стримав образу Аркадій Петрович. — Не одрікаюсь од своїх слів» (М. Коцюбинський).

 «З щастя та горя скувалася доля» — каже людська поговірка(Панас Мирний).

 Струна бринить лагідною луною: «Я тут, я завжди тут, я все з тобою!» (Леся Українка).

Запитання 14

Прикладку треба відокремити за допомогою тире в реченні (розділові знаки пропущено)

варіанти відповідей

Козак Бобренко на ім'я Григорій єдиний син достойної вдови.

У бабусиному саду дозрівають яблука соковиті вітаміни.

Весна дівчисько в ластовинні ще не ціловане в уста...

Час великий диригент перегортає ноти на пюпірті.

Запитання 15

Правильно розставлено розділові знаки в реченні

варіанти відповідей

Чорні мурахи моторно досліджували зотліле лахміття, шукаючи , поживу.

Дівчинка не знала, що сталося зі звичайним малюнком, але їй так захотілося туди в ліс.

Міст просто поєднав два протилежні береги, творячи ще одну нерухомість поміж їхнім одвічним спокоєм.

Тут, виростаючи із зерна мрії висока дума, мов пшениця, зріє, тут слово "воля" гарт дає серцям.

Запитання 16

Листоноша - ... рід іменника

варіанти відповідей

Жіночий

Спільний

Чоловічий

Середній

Запитання 17

До якої відміни належить слово дівча ?

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 18

Визначте, якою частиною мови є виділені слова в реченні (цифра позначає наступне слово).

Погонич зайнявся (1)своєю справою (2)й позвав Бека (3)тільки тоді, (4)коли до нього дійшла черга.


А частка

Б сполучник

В займенник

Г прислівник

Д прийменник

варіанти відповідей

1-В

2-Б

3-А

4-Г

1-Б

2-В

3-А

4-Г

1-В

2-Б

3-Г

4-А

1-В

2-Д

3-Б

4-Г

Запитання 19

Помилку допущено в написанні прислівника в рядку

варіанти відповідей

доречі, знадвору, до загину

споконвіків, удвох, без угаву

по-латині, на ходу, упереміш

у цілому, все одно, донедавна

на жаль, потроху, по-третє

Запитання 20

НЕМАЄ лексичної помилки в рядку

варіанти відповідей

а) відкрити двері

б) відіграє значення

в) одержати знання

г) порушити питання

д) зустрічаються помилки

Запитання 21

Установіть відповідність між фразеологізмами-антонімами.


Фразеологізм

1 собаку з’їсти

2 мухи не зачепить

3 хоч лопатою горни

4 бити лихом об землю

 

Антонім

А пальця в рот не клади

Б молоде та зелене

В опустити руки

Г кіт наплакав

Д гнути спину

варіанти відповідей

1-Б

2-А

3-Г

4-В

1-Г

2-А

3-Б

4-В

1-Б

2-В

3-Г

4-А

1-Б

2-Г

3-А

4-В

Запитання 22

Установіть відповідність між видом односкладного речення та його прикладом.


Вид односкладного речення

1 безособове

2 означено-особове

3 неозначено-особове

4 узагальнено-особове


Приклад

А Семеро одного не ждуть.

Б Люблю світанки влітку й восени.

В Батьків і батьківщину не вибирають.

Г Для салату цибулю нарізають кільцями.

Д У цьому великому світі для щастя багато не треба.

варіанти відповідей

1-Б

2-Д

3-Г

4-В

1-Д

2-Б

3-Г

4-В

1-Д

2-Б

3-В

4-Г

1-Д

2-Г

3-Б

4-В

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест