Якщо х - у = -2,5, то
Який проміжок є множиною розв'язків нерівності 1 - 3х > 4 ?
Знайти добуток нерівностей 0,5 < 6 і 4 < 5.
Дано функцію f(x) = (x + 7) ∶ (x - 1). Знайти f(3).
За графіком, зображеним на малюнку, визначити проміжки, на яких функція набуває від’ємних значень:
Графік якої функції зображено на рисунку ?
Розв'язати нерівність (х - 3)(х + 6) < 0
Укажіть числа, які є розв’язками системи нерівностей
Знайдіть нулі фукції y = x2 -5x + 6
Чому дорівнює знаменник геометричної прогресії (bn) ,якщо b7 = -3 i b8.= 9
Побудуйте графік функції у = х2 +2х- 3. Користуючись графіком, знайдіть:
1) найменше значення функції;
2) проміжок, на якому функція набуває додатних значень;
3) проміжок, на якому функція спадає.
Дане завдання виконати в зошиті та надіслати для перевірки й зарахування балів.
Знайти восьмий член та суму перших двадцяти членів арифметичної прогресії, якщо а₁ = 17, d = -2.
Із ящика, у якому лежать 6 червоних, 2 зелених і 12 синіх олівців, навмання виймають олівець. Знайдіть, яка ймовірність того, що це червоний олівець.
Площа прямокутника дорівнює 180 см2. Якщо одну його сторону збільшити на 2 см, а другу зменшити на 3 см, то отримаємо прямокутник із тією самою площею. Знайдіть початкові розміри прямокутника.
Відповідь буде зараховано, якщо надішлете рішення цієї задачі.
Послідовність (bn) - геометрична прогресія. Знайдіть S3. якщо b1 = -2; q = 10.
Скільки чотирицифрових чисел можна скласти за допомогою цифр 5, 6, 7, 8, якщо цифри в числі не повторюються?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома