Екзаменаційна робота з навчальної дисципліни "Підготовка торгових залів до обслуговування"

Додано: 6 квітня 2021
Предмет:
Тест виконано: 133 рази
25 запитань
Запитання 1

Попереднє сервірування столу це:


варіанти відповідей

підготовка столу до сніданку, обіду, вечері, чаю в залежності від меню прийнятого замовлення;

сукупність предметів сервірування, призначених до банкету;

мінімальна кількість предметів, необхідних для прийому їжі (сніданок, обід, вечеря, банкет), що використовують в процесі підготовки залу до обслуговування.

Запитання 2

Попереднє сервірування столу до сніданку в ресторані включає:


варіанти відповідей

закусочну тарілку, столові набори, пиріжкову тарілку, полотняну серветку, фужер;

дрібну столову тарілку, закусочні набори, пиріжкову тарілку, полотняну серветку;

закусочні набори, полотняну серветку, пиріжкову тарілку, фужер, спеції, квіти.

Запитання 3

Попереднє сервірування столу в ресторані до вечері включає:


варіанти відповідей

стопку тарілок, набори закусочні, фужер, полотняні серветки, спеції:

закусочні та пиріжкові тарілки, закусочний ніж та виделку, столовий ніж та виделку, фужер, полотняні серветки, спеції, квіти;

закусочні та столові набори, закусочні та столові тарілки, десертні набори,

полотняні серветки, фужер і чарки для горілки, квіти .

Запитання 4

При попередньому сервіруванні столів у ресторанах першими на стіл ставлять:


варіанти відповідей

скло;

тарілки:

набори.

Запитання 5

Для вишуканих форм складання серветок використовують столові серветки розміром:


варіанти відповідей

40х40 см;

46х46 см;  

50х50 см

Запитання 6

Столову білизну  скатертини, серветки, ручники та рушники виготовляють


варіанти відповідей

із бавовняної тканини; 

із віскозного волокна;

із штучного шовку.

Запитання 7

Кольорові серветки розміром 35х35 см, 30х30 см називають:


варіанти відповідей

столовими, рибними;

чайними, десертними; 

фуршетними, спеціальними.

Запитання 8

При подаванні страв офіціант використовує:


варіанти відповідей

рушник; 

ручник;     

серветку.

Запитання 9

Сервіровочні серветки використовуються:


варіанти відповідей

сильно накрохмаленими;  

ледь підкрохмаленими; 

середньо накрохмаленими. 

Запитання 10

Яке значення дотримання особистої гігієни працівниками ЗГР?

варіанти відповідей

запобігання виникненню харчових отруєнь та інфекцій 

підвищення якості готової продукції

запобігання псування сировини

Запитання 11

Значення проходження медичних оглядів:

варіанти відповідей

оформлення медичної книжки 

підвищення якості готової продукції.

виявлення відхилень в стані здоров'я працівників

Запитання 12

Спецодяг дозволяється носити під час

варіанти відповідей

виконання службових обов'язків

прибиральних робіт

відвідування туалету

Запитання 13

Придбання, комплектування, видачу та утримання спецодягу відповідно до нормативно-правових актів про охорону праці та колективного договору зобов’язаний забезпечити за свій рахунок .

варіанти відповідей

роботодавець

працівник

 держава

Запитання 14

Відповідальність за стан робочого місця, виконання правил особистої гігієни, виконання технологічних і санітарних вимог на своїй ділянці несе

варіанти відповідей

  тільки завідувач складом (комірник)

кожен працівник підприємства

 тільки директор

Запитання 15

............. - це послуги з виготовлення кулінарної продукції, її реалізації та організації споживання відповідно до типу і класу закладу: ресторан, бар, кафе, закусочна, їдальня тощо.

варіанти відповідей

послуги харчування

обслуговування відвідувачів

послуги кухаря

Запитання 16

Організація музичного обслуговування, проведення концертів, забезпечення газетами, журналами, настільними іграми, ігровими автоматами, більярдом тощо - це......


варіанти відповідей

послуги з харчування

послуги з організації дозвілля

послуги з доставки їжі

Запитання 17

Щоденна підготовка залу включає 

варіанти відповідей

натирання паркетної і лінолевої підлоги

протирання пилу з вікон, меблів, карнизів, панелей, підвіконь, світильників, опалювальних батарей, а потім миття підлоги

прибирання підлоги, обмітання пилу, протирання меблів та обладнання.

Запитання 18

Приміщення провітрюють:

варіанти відповідей

до прибирання

після прибирання

не провітрюють

Запитання 19

Коли бригадир офіціантів отримує необхідний для сервірування столовий посуд, набори і білизну відповідно до кількості столів і норм оснащення?

варіанти відповідей

коли закінчується посуд і набори

перед прибиранням приміщень і розміщенням столів, за дві години до відкриття ресторану

після прибирання приміщень і розміщення столів, за дві години до відкриття ресторану

Запитання 20

.......... з вільним вибором страв; скомплектованих обідів (сніданків, вечерь); денного раціону; дієтичне; дитячого харчування; банкетне; спеціальних видів обслуговування.

варіанти відповідей

види карт

види меню

види обслуговування

Запитання 21

Види розрахунку у закладах ресторанного господарства:

варіанти відповідей

тільки готівковий

тільки безготівковий

готівковий і безготівковий

Запитання 22

Правильна послідовність розміщення страв у меню:

варіанти відповідей

1.Борошняні кулінарні та кондитерські вироби. 2.М'ясні гарячі страви. 3.Гарячі закуски. 4.Гарячі напої. 5.Рибні гарячі страви. 6.Холодні страви і закуски. 7.Страви із овочів, круп, бобових, макаронних виробів, борошняні. 8.Солодкі страви. 9.Супи. 10.Холодні напої. 11.Фірмові страви і закуски.

1.Холодні напої. 2.Холодні страви і закуски. 3.Гарячі закуски. 4.Гарячі напої.. 5.Рибні гарячі страви. 6.М'ясні гарячі страви. 7.Страви із овочів, круп, бобових, макаронних виробів, борошняні. 8.Солодкі страви. 9.Супи. 10.Фірмові страви і закуски. 11.Борошняні кулінарні та кондитерські вироби.

1. Фірмові страви і закуски. 2. Холодні страви і закуски. 3. Гарячі закуски. 4. Супи. 5. Рибні гарячі страви. 6. М'ясні гарячі страви. 7. Страви із овочів, круп, бобових, макаронних виробів, борошняні. 8. Солодкі страви. 9. Гарячі напої. 10. Холодні напої. 11. Борошняні кулінарні та кондитерські вироби.

Запитання 23

Головним устаткуванням залів у ресторанах, барах, кафе та їдальнях є.....

варіанти відповідей

меблі

посуд

декор

Запитання 24

Ресторани і бари за рівнем обслуговування і номенклатурою послуг, що надаються, поділяються на три класи:

варіанти відповідей

малі, середні, великі

люкс, вищий клас, перший клас

високий, середній, низький

Запитання 25

До приміщень для споживачів у закладах ресторанного господарства належать: 

варіанти відповідей

кухня, гадероб, роздаткова

вестибюль (у т.ч. гардероб, туалет) та зали

підсобні приміщення, бар

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест