Тема "Квадратні рівняння. Формула коренів квадратного рівняння"

Тест виконано: 49 разів
13 запитань
Запитання 1

Скільки коренів має рівняння х² + 2х +1 = 0 ?

варіанти відповідей

жодин

один

два

більше двох

Запитання 2

Обчисліть дискримінант квадратного рівняння 2х² − 5х + 2 = 0

варіанти відповідей

6

21

9

41

Запитання 3

Корені рівняння ах² + bx + c = 0 є протилежними числами. Серед чисел a,b,c виберіть те, що дорівнює 0.

варіанти відповідей

a

b

c

жодне з цих чисел не є рівним 0

Запитання 4

Укажіть квадратне рівняння, що не має коренів.

варіанти відповідей

х² + 7х = 0

х² − 3х = 1

9х² − 6х + 1 = 0

х² + 2х + 3 = 0

Запитання 5

Розв'язати рівняння х² − 5х + 4 = 0.

варіанти відповідей

х₁ = 2; х₂ = ⁵/₂

х = 3

х₁ = 0; х₂ = −4

х₁ = 1; х₂ = 4

х₁ = 0; х₂ = − ¼

Запитання 6

Розв'язати рівняння −х² + 6х − 9 = 0.

варіанти відповідей

х₁ = 2; х₂ = ⁵/₂

х = 3

х₁ = 0; х₂ = −4

х₁ = 1; х₂ = 4

х₁ = 0; х₂ = −¼

Запитання 7

Розв'язати рівняння х + 4х² = 0

варіанти відповідей

х = 3

х₁ = 2; х₂ = ⁵/₂

х₁ = 0; х₂ = −4

х₁ = 1; х₂ = 4

х₁ = 0; х₂ = −¼

х₁ = 0; х₂ = 4

Запитання 8

Розв'язати рівняння 2х² − 9х + 10 = 0.

варіанти відповідей

х = 3

х₁ = 2; х₂ = ⁵/₂

х₁ = 0; х₂ = −4

х₁ = 1; х₂ = 4

х₁ = 0; х₂ = −¼

Запитання 9

Розв'яжіть рівняння 3х(х − 2)−х(3 + х)=−2(х−4)−4.

варіанти відповідей

4 ; −½

8 ; −1

(7±√17)/4

(7±√17)/2

Запитання 10

Знайдіть корені рівняння (х²−х) / 3 = (2х+4) / 5.

варіанти відповідей

−6 ; 1,6

−0,8 ; 3

−3 ; 0,8

−1,6 ; 6

Запитання 11

Розв'яжіть рівняння 3х² + х² ∕ |х| − 4 = 0

варіанти відповідей

−⁴/₃ ; 1; ⁴/₃ ; −1

−⁴/₃ ; ⁴/₃

−1 ; 1

−⁴/₃ ; 1

Запитання 12

Знайдіть усі значення а , за яких рівняння (а−1)х² + ах + 1 = 0 має один корінь ( або два рівні корені).

варіанти відповідей

2

1; 2

0; 1; 2

1

Запитання 13

Сума квадратів двох від'ємних чисел дорівнює 34, а різниця цих чисел дорівнює 2. Укажіть рівняння, що відповідає умові задачі.

варіанти відповідей

((у+2)+у)²=34

−у²−(у+2)²=34

(у+2)²−у²=34

(у+2)²+у²=34

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест