Підсумкова семестрова робота з основ здоров'я .9 клас

Додано: 1 грудня
Предмет: Основи здоров’я, 9 клас
12 запитань
Запитання 1

1.Як діяти, якщо опинилися під завалом?

варіанти відповідей

а) Кликати на допомогу, привертати увагу до себе звуками

  б) захистіть від пилу рот та ніс хустинкою, тканиною, частиною одягу

 в) негайно переміститися до приміщення без вікон

  г) намагайтеся вивільнитися з пастки самостійно

Запитання 2

2.Оберіть правильні/ вірні твердження:



варіанти відповідей

 а) Побачили підозрілий предмет, підійдіть ближче, і роздивіться його

 б) Сховище - це цокольні та підвальні приміщення будинків, підземні паркинги та підземні переходи

  в)  Сигнал "Увага всім" - це протяжне звучання сирен або уривчасті гудки

г) На вулиці ви почули свист снаряду, продовжуйте йте далі

Запитання 3

3.Якщо стався вибух біля будівлі ,а ви ,випадково,опинились поруч.


варіанти відповідей

 А. Повернутися в будівлю за залишеними речами

  Б. Викличте швидку та рятувальників


  В. Надайте постраждалим допомогу, якщо це не загрожує вашому життю

 

  Г. Повідомте рятувальників про людей, які, можливо, залишились в будівлі чи під завалами

 Д. Почати розбирати самостійно завали будівлі.

Запитання 4

4. Що з нижченаведеного можна робити зі знайденими боєприпасами? 



варіанти відповідей

 А. Підняти та перенести із одного місця в інше

  Б. Не підходити

  В. Поволі ногою відсунути в сторону

  Г. Не чіпати

  Д. Жбурнути в них камінь чи палицю, аби перевірити, чи вони ще активні

  Е. Подзвонити 101

Запитання 5

5. Які ознаки попереджають про те, що перед вами небезпечна територія


варіанти відповідей

 А.Знак «Обережно, міни!»

  Б. Купка каміння, дроти, уламки снарядів

В. Охоронець біля супермаркету

  Г. Мітки на деревах,

 Д. Натягнуті нитки, дроти, шнурки у траві чи між деревами

Запитання 6

6. В якому випадку міна буде безпечною:



варіанти відповідей

 А. Вона завжди небезпечна і може вибухнути в будь-який момент

  Б. Якщо вона іржава і виглядає старою

  В. Якщо вона маленьких розмірів

  Г. Якщо вона не вибухнула при першому доторканні

Запитання 7

7. Що робити, якщо представники країни-агресора з'явилися біля вашої будівлі?



варіанти відповідей

А. вийти на вулицю, розпитати, куди вони рухаються далі

 Б. не підходити, не бути допитливим, просто мовчки сфотографувати

 В. не підходити, не бути допитливим,не фотографувати відкрито, не сперечатися, уникати різких рухів, тримати руки на виду

  Г. якщо хотять зайняти вашу будівлю, не пускати, адже це за законом ваше місце проживання, а ви маєте право на недоторканість майна

 Д. якщо хотять зайняти вашу оселю, поступитися

Запитання 8

8.На рівень безпеки в суспільстві впливає чимало чинників (позитивний і негативний). Позначте чинники, що позитивно впливають на рівень суспільної безпеки



варіанти відповідей

 А.задовільні побутові умови

 Б. економічна нестабільність

  В. низький рівень життя населення

  Г. достатній рівень медичних послуг

 

  Д. високий рівень безробіття

 Е. успішне навчання, ефективна праця, активний відпочинок

  Ж. здоровий спосіб життя

Запитання 9

9.Збільшення чисельності населення на планеті - це проблема ...


варіанти відповідей

 А. соціальна

 Б. демографічна 

 В. політична 

Г. економічна

 Д. екологічна

Запитання 10

10.До позитивних наслідків науково-технічного прогресу належить

варіанти відповідей

А. побутові зручності

Б. забруднення довкілля

  В. мобільний зв'язок, Інтернет

  Г. збільшення середньої тривалості життя

Д. глобальне потепління

Е. створення ядерної зброї

Запитання 11

11.Обрати базові людські потреби



варіанти відповідей

 А. потреба в безпеці.

  Б. естетичні проблеми.

 В. потреба в захисті, порядку і стабільності.

 Г. потреба у самореалізації

Запитання 12

12.До загроз національної безпеки у соціальній сфері належать:


варіанти відповідей

 А. Політизація силових структур держави. 

 Б. Неконтрольовані міграційні процеси в країні.

 В. Тенденції моральної та духовної деградації в суспільстві.

  Г. Зниження рівня боєздатності Збройних сил держави.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест