Тест для проведення підсумкового оцінювання з хімії за ІІ семестр у 7 класі.
Вибрати елемент, відносна атомна маса якого дорівнює 32.
Визначте відносну молекулярну масу ортофосфатної кислоти, формула якої H3PO4.
Виберіть елементи, які є металічними.
Обчисліть та позначте масову частку Оксигену в натрій гідроксиді (NaOH).
Обчисліть та позначте відносну молекулярну масу алюміній сульфату (Al2(SO4)3).
Продовжіть речення: "Складні речовини, в яких на першому місці пишеться атом Гідрогену, а на другому - група атомів, яка називається кислотним залишком, називаються ...".
Виберіть речовини, які є простими.
Речовина має формулу Al2O3. Вказати кількісний склад речовини.
Вибрати валентність Феруму у сполуці FeO.
Вказати формулу сполуки, у якій валентність Сульфуру - VI.
Визначити відносну молекулярну масу сполуки, яка складається із 2 атомів Фосфору та 5 атомів Оксигену.
Вибрати сполуку, у якій масова частка Оксигену найменша.
Запишіть рівняння взаємодії магнію із киснем. Вкажіть суму коефіцієнтів у реакції.
Для підживлення рослин використовують розчин, що складається із 26 г глюкози та 264 г води. Обчисліть та вкажіть масову частку глюкози у такому розчині.
Продовжіть речення: "Індикатори - це складні органічні сполуки, які ...".
Виберіть рядок, у якому всі речовини є основними оксидами.
Напишіть реакцію взаємодії натрій оксиду із водою. У відповіді вкажіть суму коефіцієнтів у реакції.
Оберіть забарвлення лакмусу в розчині хлоридної кислоти.
Оберіть забарвлення фенолфталеїну в розчині натрій гідроксиду.
Напишіть реакцію горіння метану. У відповіді вкажіть суму коефіцієнтів у реакції.
Обчисліть та вкажіть масову частку солі у розчині масою 56 г, якщо маса солі 25 г.
Обчисліть та вкажіть масу води у розчині масою 500 г, якщо масова частка розчиненої речовини - 15 %.
Обчисліть та вкажіть маси цукру і води, необхідні для приготування розчину масою 500 г з масовою часткою цукру 3 %.
Якою стане масова частка солі, якщо до її розчину масою 300 г із масовою часткою солі 10 %, додати 10 г солі.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома