Підсумкове оцінювання з інформатики

Додано: 21 травня 2020
Предмет: Інформатика, 6 клас
Тест виконано: 121 раз
24 запитання
Запитання 1

Яка подія в середовищі Скретч реалізується за допомогою даного блоку?


варіанти відповідей

Призупиняє програму на 1 секунду

Зупиняє програму

Змінює тло сцени

Запускає програму

Запитання 2

Для створення алгоритму з визначеною кількістю повторень використовують блок

варіанти відповідей
Запитання 3

Яку кнопку потрібно натиснути, щоб зупинити програму у Scratch?

варіанти відповідей
Запитання 4

На скільки кроків переміститься виконавець алгоритму в результаті виконання даної програми?



варіанти відповідей

10

20

200

30

Запитання 5

Яку геометричну фігуру намалює Рудий кіт в результаті виконання такого алгоритму?

варіанти відповідей
Запитання 6

Яку геометричну фігуру намалює Рудий кіт в результаті виконання такого алгоритму?

варіанти відповідей
Запитання 7

На якій вкладці у PowerPoint знаходяться теми презентації

варіанти відповідей

Основне

Конструктор

Всталення

Показ слайдів

Запитання 8

Шаблон, який визначає кількість і взаємне розміщення текстових і графічних об'єктів на слайді називається

варіанти відповідей

Макет слайда

Розміщення слайда

Схема слайда

Оформлення слайда

Запитання 9

Папки створюють для...

варіанти відповідей

передавання документів

об'єднання групи файлів за певною ознакою

видалення файлів

Запитання 10

Оберіть текстові редактори:

варіанти відповідей

Microsoft Word

Word Pad

Paint

Photoshop

Блокнот

Запитання 11

Текстовий редактор - це комп'ютерна програма, призначена для роботи з...

варіанти відповідей

малюнками

текстами

Запитання 12

Що називають комп'ютерною графікою?

варіанти відповідей

Файл, у якому зберігається зображення

Розділ інформатики, в якому вивчають методи створення й опрацювання текстової інформації за допомогою комп'ютера

Розділ інформатики, який вивчає технології опрацювання графічних зображень з використанням комп'ютерної техніки

Комп'ютерна програма, призначена для створення та опрацювання графічних зображень

Запитання 13

На слайдах презентації можна розміщувати такі об'єкти

варіанти відповідей

зображення

текст

іграшки

відео

Запитання 14

Графічний редактор - це комп'ютерна програма, призначена для

варіанти відповідей

створення і демонстрації презентацій

малювання малюнків

створення й опрацювання текстів

грати в ігри

Запитання 15

Анімація - це

варіанти відповідей

слайд презентації

тільки обертання тексту в презентації

рух об'єктів, їх динамічна зміна

переміщення об'єктів з одного файлу в інший

Запитання 16

Вкажіть в якій блок-схемі відображається повторення?

варіанти відповідей
Запитання 17

У результаті виконання даного алгоритму спрайт переміститься на:

варіанти відповідей

10 кроків

40 кроків

60 кроків

30 кроків

Запитання 18

Алгоритм - це

варіанти відповідей

це скінчена послідовність указівок на виконання дій, спрямованих на розв’язування задачі.

нескінчена послідовність дій

Безрезультатний порядок команд

Запитання 19

Які можливості має Інтернет?

варіанти відповідей

дізнатися новини

придбати товари не виходячи з дому

спілкуватися з друзями в реальному часі

Запитання 20

Малюнки, картини, креслення, схеми, карти, фотографії — це приклади ...

варіанти відповідей

числової інформації 

текстової інформації

графічної інформації 

звукової інформації 

відеоінформації

Запитання 21

Запитання 4


Вкажи на повне розгалуження


 

  

варіанти відповідей
Запитання 22

Файл, створений у середовищі Scratch, називають

варіанти відповідей

проектом

алгоритмом

програмою

контейнером

Запитання 23

Висловлювання — це речення, яке містить твердження про певний об'єкт або про зв'язки між об'єктами. Висловлювання може бути -

варіанти відповідей

 Істинним

хибним

цікавими

сучасними

терміновими

Запитання 24

Лінійний алгоритм - це такий алгоритм, у якому ...


варіанти відповідей

 дії виконуються з повторенням

 дії виконуються за певної умови

дії виконуються поступово, одна за одною

дії виконуються за певної умови з повторенням

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест