Підсумковий тест "Алгоритми і програми"

Додано: 21 травня 2020
Предмет: Інформатика, 6 клас
Тест виконано: 377 разів
24 запитання
Запитання 1

Виконавців алгоритму в середовищі Scratch, називають...

варіанти відповідей

Спрайт

Персонаж

Рудий кіт

Об'єкт

Запитання 2

Програмними об'єктами в Scratch є:

варіанти відповідей

спрайт

скрипт

сцена

подія

Запитання 3

Щоб змінити зовнішній вигляд спрайта потрібно обрати групу команд

варіанти відповідей

Рух

Датчики

Вигляд

Події

Запитання 4

Чи є можливість у Scratch намалювати програмний об'єкт самостійно?

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 5

Яку з команд потрібно використати для створення клона?

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 6

Яку з подій потрібно використати для того щоб запуск команд відбувався при зміні рівня гучності?

варіанти відповідей

1

2

3

4

5

Запитання 7

Яка подія запустить виконання даної програми?

варіанти відповідей

Натиснення клавіши Пропуск

 Натиснення на об’єкт на сцені

При зміні гучності

Натиснення цифри 3 на клавіатурі

Запитання 8

Яка з груп команд використовується в середовищі Скретч для того щоб отримати поле для введення даних в програмі?

варіанти відповідей

 Величини

 Події

Оператори

Датчики

Запитання 9

Якому числу відповідає лічильник внутрішнього циклу?

варіанти відповідей

4

5

20

9

Запитання 10

Що намалює Рудий кіт, у результаті виконання алгоритму, поданого на малюнку?

варіанти відповідей

4 зірки

5 трикутників

5 квадратів

5 прямокутників

Запитання 11

На скільки кроків переміститься виконавець алгоритму в результаті виконання даної програми?

варіанти відповідей

10

20

30

200

Запитання 12

На уроці інформатики Марко склав алгоритм для побудови святкової гірляди з геометричних фігур. З якої фігури буде складатись гірлянда?

варіанти відповідей

коло

трикутник

квадрат

шестикутник

Запитання 13

При виконанні якої умови буде зупинено даний цикл?

варіанти відповідей

Одночасно натиснуто клавішу Пропуск та мишку

Цикл буде виконуватися постійно

Натиснуто клавішу Пропуск або мишку

Коли виконавець доторнеться Межі сцени

Запитання 14

Яким буде рузультат виконання даної програми якщо натиснуто клавішу Пропуск на клавіатурі?

варіанти відповідей

Об'єкт переміститься вперед на 5 кроків

Об'єкт залишиться на місці

Об'єкт переміститься вперед на 7 кроків

Об'єкт переміститься вперед на 2 кроки

Запитання 15

Вкажіть, який тип вкладених розгалужень представлені на малюнку

варіанти відповідей

Два послідовних розгалуження

Вкладені розгалуження, обидва з яких повні

Вкладені розгалуження, з яких зовнішнє повне, а внутрішнє - неповне

Вкладені розгалуження, з яких зовнішнє неповне, а внутрішнє - повне

Вкладені розгалуження, обидва з яких неповні

Запитання 16

Яка подія відбудеться під час виконання наведеного фрагмента алгоритму для виконавця, зображеного на малюнку, якщо до нього доторкнеться вказівник?

варіанти відповідей

Нічого не відбудеться

Переміститься на 30 кроків

Скаже "Привіт" протягом 2 секунд

Переміститься на 30 кроків і скаже "Привіт" протягом 2 секунд

Запитання 17

На якому малюнку зображено цикл з лічильником, вкладений у повне розгалуження?


варіанти відповідей

а

б

в

г

Запитання 18

Що буде результатом виконання даної програми при натиснутій клавіші пропуск?


варіанти відповідей

Об'єкт переміститься на 20 кроків

Об'єкт переміститься на 30 кроків

Об'єкт переміститься на 10 кроків

Запитання 19

Що буде результатом виконання даної програми?


варіанти відповідей

Об’єкт переміститься на 70 кроків

Об’єкт переміститься на 30 кроків

Об’єкт переміститься на 50 кроків

Запитання 20

На якому малюнку зображено повне розгалуження, вкладене у цикл з передумовою?


варіанти відповідей

а

б

в

Запитання 21

Яку групу потрібно обрати для створення підпрограми( власних блоків) в середовищі Scratch?

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 22


Що буде результатом виконання даної програми?

варіанти відповідей

 Об'єкт переміститься на 30 кроків

Нічого не відбудеться

 Об'єкт переміститься на 35 кроків

 Об'єкт переміститься на 5 кроків

Запитання 23

Що буде результатом виконання даної програми?

варіанти відповідей

 Об’єкт переміститься на 20 кроків

Об’єкт переміститься на 40 кроків

Об’єкт переміститься на 30 кроків

 Об’єкт переміститься на 50 кроків

Запитання 24

Василько грає з друзями у гру “Знайди колір”. Він зупиниться, коли знайде:

варіанти відповідей

червоний колір

білий колір

синій колір

бузковий колір

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест