Підсумкове оцінювання з теми "Алгоритми та програми"

Додано: 15 травня 2022
Предмет: Інформатика, 8 клас
Тест виконано: 30 разів
26 запитань
Запитання 1

Для запуску програми на виконання необхідно вибрати:

варіанти відповідей

File → Save as

New File

 F5

Run → Run Modulе

Запитання 2

Для чого призначена команда print?

варіанти відповідей

введення даних з клавіатури

дублювання даних

виведення даних на екран

перетворює рядок на дробове число

Запитання 3

Що буде надруковане в результаті виконання фрагменту програми?


a=35

b=15

x=(a - b) + (a + b)

print(a * b)

варіанти відповідей

505

50

525

255

Запитання 4

Для чого призначена команда input?

варіанти відповідей

дублювання даних

такої команди не існує

перетворює рядок на дробове число

введення даних з клавіатури 

виведення даних на екран

Запитання 5

Команда присвоювання мовою Python має такий вигляд

варіанти відповідей

=

*

**

//

/

+

==

Запитання 6

Як вивести на екран повідомлення : "Hello world" ?

варіанти відповідей

output = "Hello world"

print = "Hello world"

output("Hello world")

print("Hello world")

Запитання 7

Командою умови в Python є оператор

варіанти відповідей

int

print

if

name

Запитання 8

Знак визначення остачі

варіанти відповідей

//

%

*

+

Запитання 9

Як в Python позначається цілочислене ділення?

варіанти відповідей

/

//

*

%

Запитання 10

tkinter - це

варіанти відповідей

модуль підключення команд для створення текстової прив'язки

модуль підключення команд для створення оператора перевірки помилок

модуль підключення команд для створення графічного інтерфейсу програми

модуль підключення команд для створення вікна

Запитання 11

Команда якою підключають модуль у програму

варіанти відповідей

input

import

print

output

Запитання 12

Функція для створення напису

варіанти відповідей

tkinter

Label()

button()

Запитання 13

Для створення кнопки потрібно виконати команду:

варіанти відповідей

ім’я_змінної = Entry()

ім’я_змінної = Tk()

ім’я_змінної = Button()

Запитання 14

Атрибут, що задає колір кнопки

варіанти відповідей

text=

width=

bg=

Запитання 15

Яким службовим словом починають описувати функцію?

варіанти відповідей

button

front

def

parck

Запитання 16

Виберіть оператор введення змінної а дійсного типу

варіанти відповідей

a=int(intput('a='))

print(a)

a=float(intput('a='))

ord('A')

Запитання 17

Для чого використовують метод geometry?

варіанти відповідей

Для встановлення місця розташування потрібного об'єкта.

Для вставлення потрібних розмірів вікна програми та його розміщення відносно екрана.

Для встановлення власних розмірів для кнопки.

Запитання 18

Оберіть команду підключення модуля для створення графічного інтерфейсу

варіанти відповідей

  from turtle import *

  from math import *

 from tkinker import*

Запитання 19

Оберіть команду для створення вікна

варіанти відповідей

Window=Lable()

Window=Buttton()

Window=Bg()

Window=Tk()

Запитання 20

Оберіть команду для задання функції (обробника подій)

варіанти відповідей

  from f (event):

  if f (event):

  for f (event):

 def f (event):

Запитання 21

Оберіть команду для задання кнопки з написом "Колір" та кольором фону зеленим

варіанти відповідей

b1=Button(text='Колір', foreground='green')

b1=messagebox(text='Колір', background='green')

b1=Button(text='Колір', background='green')

b1=Tk(text='Колір', background='green')

Запитання 22

Оберіть команди, які задають розміри кнопки

варіанти відповідей

padx='3'

width='10'

font='16'

height='5'

Запитання 23

Оберіть команду для створення напису "Введіть своє прізвище" 14 розміром шрифту

варіанти відповідей

label1 = Entry(text='Введіть своє прізвище', size = 14) 

label1 = Button(text='Введіть своє прізвище', font = 14) 

label1 = Label(text='Введіть своє прізвище', size = 14) 

label1 = Label(text='Введіть своє прізвище', font = 14)   

Запитання 24

Оберіть команду для розташування кнопки bt1 у точці (10, 120)

варіанти відповідей

bt1.place(x=120, y=10)

bt1.pack(x=10, y=120)

button1.place(x=10, y=120)  

bt1.place(x=10, y=120)

Запитання 25

Оберіть команду для створення текстового поля

варіанти відповідей

entry1=Tk()

entry1=Button()

entry1 = Label() 

entry1 = Entry()

Запитання 26

Встановіть послідовність операторів, які потрібні для створення вікна програми.

А) wind.mainloop()

Б) wind.geometry ("300x100")

В) wind=Tk()

Г) from tkinter import *

варіанти відповідей

А, Б, В, Г

Г, А, Б, В

Г, В, А, Б

Г, В, Б, А

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест