Тест створено для перевірки знань з теми учнів 7 класу: "Оксиген. Кисень".
Вкажіть молекулярну масу кисню:
У повітрі найбільше за об'ємом:
Визначте неправильно складену формулу оксиду:
Позначте фізичні властивості кисню за звичайних умов:
Уявіть ситуацію: "Людина прокинулась і побачила, що вся оселя у клубах чорного диму. Полум'я не видно, лише тління меблів біля яких був наш персонаж. Дихати майже було нічим. Людина швидко взяла простиню змочила її водою. Тільки це трохи і полегшило дихання. Треба було швидко приймати рішення, що робити?! Позначте правильні дії у цій ситуації:
Чому кисень можна збирати у ємкість, тримаючи її дном донизу (звичайно)?
Укажіть правильне твердження щодо каталізатора:
Укажіть формулу сполуки, в якій масова частка Оксигену найбільша (згадайте формулу для обчислення масової частки елемента у сполуці):
Завдання з декількома правильними відповідями
Укажіть, для чого використовують кисень:
Укажіть реакції сполучення
Виберіть НЕ правильне тверждення, щодо Оксигену або Кисню:
Виберіть із запропонованих зображеннь ті, на яких показано повільне окиснення
Напишіть реакцію горіння метану та вкажіть суму коефіцієнтів реакції. Метан має формулу СН4.
Процес фотосинтезу є джерелом:
Озоновий шар захищає живі організми від
Безпосередня взаємодія простої речовини з киснем:
S + O2 → SO2.
Підберіть коефіціенти урівнюючи рівняння, знайти суму коефіціентів процесу
Раніше під час фотозйомки використовували спалах. Горіння Магнію супроводжується...
Безпосередня взаємодія простої речовини з киснем:
Mg + O2 → MgO;
Підберіть коефіціенти урівнюючи рівняння, і оберіть відповідні числа
Вкажіть правильні твердження
Для проведення реакції Fe + S → FeS
було взято сірку масою 16 г і залізо масою 14 г. Після їхньої взаємодії залишилася сірка масою 8 г. Укажіть масу(г) отриманого ферум(ІІ) сульфіду.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома