Тест створено для перевірки знань з теми учнів 7 класу: "Оксиген. Кисень".
Вкажіть молекулярну масу кисню:
У повітрі найбільше за об'ємом:
Вкажіть реакції розкладу
Позначте фізичні властивості кисню за звичайних умов:
Чому кисень можна збирати у ємкість, тримаючи її дном донизу (звичайно)?
Укажіть правильне твердження щодо каталізатора:
Укажіть формулу сполуки, в якій масова частка Оксигену найбільша (згадайте формулу для обчислення масової частки елемента у сполуці):
Завдання з декількома правильними відповідями
Укажіть, для чого використовують кисень:
Укажіть реакції сполучення
Виберіть із запропонованих зображеннь ті, на яких показано повільне окиснення
Напишіть реакцію горіння метану та вкажіть суму коефіцієнтів реакції. Метан має формулу СН4.
Процес фотосинтезу є джерелом:
Речовина, що прискорює реакцію, але сама при цьому не витрачається - це
Позначте назву способу збирання кисню в лабораторних умовах, який зображено на малюнку
Підберіть коефіціенти в рівнянні та оберіть відповідні числа
Mg + O2 → MgO
Вкажіть правильні твердження
Для проведення реакції Fe + S → FeS було взято сірку масою 16 г і залізо масою 14 г. Після їхньої взаємодії залишилася сірка масою 8 г. Укажіть масу(г) отриманого ферум(ІІ) сульфіду.
Як підтвердити наявність кисню під час збирання
Вкажіть формули оксидів
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома