8 інформатика. Підсумкове тестування "Опрацювання текстових величин мовою програмування" (Python)

Додано: 17 березня 2023
Предмет: Інформатика, 8 клас
Тест виконано: 128 разів
19 запитань
Запитання 1

Чи правильне твердження : "Команда print виводить дані на екран"?

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 2

Вкажіть які є типи даних:

варіанти відповідей

string

integer

float

Запитання 3

Яке призначення функції float()?

варіанти відповідей

Виводить повідомлення на екран 

Перетворює вказану величину в дійсне(дробове) число

Перетворює вказану величину в рядок тексту

Зчитує значення з клавіатури

Запитання 4

Яке призначення функції int()?

варіанти відповідей

Перетворює вказану величину в ціле число

Зчитує значення з клавіатури

Перетворює вказану величину в дійсне число

Виводить повідомлення на екран

Запитання 5

Величина, яка може змінювати своє значення під час виконання програми, - це ...

варіанти відповідей

Функція

Змінна

Константа

Всі відповіді вірні

Запитання 6

Алгоритм - це ...

варіанти відповідей

послідовність команд

складова материнської плати

комп'ютерна програма

послідовність команд, які потрібно виконати у певному (чіткому) порядку

Запитання 7

Алгоритм, записаний мовою програмування, називають...

варіанти відповідей

програмою

мовою

системою

записом

Запитання 8

Система позначень для точного опису алгоритму, який потрібно виконати за допомогою комп’ютера - це...

варіанти відповідей

мова програмування

комп’ютерна мова

машинний код

машинна мова

Запитання 9

Функція для створення текстового поля:

варіанти відповідей

Entry()

Button()

Label()

Запитання 10

Функція для створення напису:

варіанти відповідей

tkinter

Label()

Button()

Запитання 11

Елемент вікна, за допомогою якого можна виводити текстові повідомлення:

варіанти відповідей

напис

кнопка

рядок

Запитання 12

Атрибут, що задає колір кнопки:

варіанти відповідей

text=

width=

bg=

fg=

Запитання 13

Функція за допомогою якої створюються кнопки:

варіанти відповідей

Button()

 Label()

Тitle()

Запитання 14

Модуль для створення графічного інтерфейсу:

варіанти відповідей

IDLE

tkinter

window

Запитання 15

Для створення кнопки та пов'язування її зі змінною потрібно виконати команду:

варіанти відповідей

<ім’я_кнопки> = Text()

<ім’я_кнопки> = Tk()

<ім’я_кнопки> = Button()

Запитання 16

Команда vik1.geometry(‘300x300’) виконує

варіанти відповідей

Задає розміри вікна

Побудова геометричних фігур у створеному вікні

Змінення розмірів напису

Запитання 17

Для створення текстового поля потрібно вибрати для нього ім’я та виконати команду:

варіанти відповідей

<ім’я_змінної> = Text()

<ім’я_змінної> = Tk()

<ім’я_змінної> = Entry()

Запитання 18

За допомогою nap=Label (vik1, text='Всім привіт'):

варіанти відповідей

змінна набуває значення напису

створюється напис у вікні  vik1

створюється напис на екрані 

створюється текстове поле у вікні  vik1

Запитання 19

Модуль tkinter використовується для:

варіанти відповідей

малювання 

створення графічного інтерфейсу користувача 

виведення отриманого результату на екран 

введення програм

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест