Підсумковий тест "Алгоритми та програми" (5 клас)

Додано: 20 травня 2020
Предмет: Інформатика, 5 клас
Тест виконано: 1 раз
14 запитань
Запитання 1

Для створення алгоритму з визначеною кількістю повторень використовують блок

варіанти відповідей
Запитання 2

Для організації повного розгалуження необхідно використати команду

варіанти відповідей
Запитання 3

Яким буде результат виконання даної програми, якщо натиснуто клавішу "стрілка вниз" на клавіатурі?

варіанти відповідей

Нічого не відбудеться

Об'єкт переміститься на 44 кроків

 Об'єкт переміститься на 30 кроків

Об'єкт переміститься на 14 кроків

Запитання 4

На скільки кроків переміститься об’єкт в результаті виконання даної програми?

варіанти відповідей

20

10

15

5

Запитання 5

На скільки кроків переміститься виконавець алгоритму в результаті виконання даної програми?



варіанти відповідей

10

20

200

30

Запитання 6

Яким буде результат виконання даної програми, якщо натиснуто клавішу "стрілка вгору" на клавіатурі?

варіанти відповідей

 Об'єкт переміститься вперед на 7 кроків

Об'єкт залишиться на місці

Об'єкт переміститься вперед на 5 кроків

Об'єкт переміститься вперед на 2 кроки

Запитання 7

Алгоритмічна структура, що дає змогу виконавцеві алгоритму вибрати сценарій подальших дій залежно від істинності певної умови

варіанти відповідей

Повторення

Слідування

Розгалуження

Запитання 8

Яка подія в середовищі Скретч реалізується за допомогою даного блоку?


варіанти відповідей

Призупиняє програму на 1 секунду

Зупиняє програму

Змінює тло сцени

Запускає програму

Запитання 9

На скільки градусів буде виконано поворот у результаті виконання такого циклу?


варіанти відповідей

на 150 градусів проти годинникової стрілки

на 15 градусів за годинниковою стрілкою

на 15 градусів проти годинникової стрілки

на 150 градусів за годинниковою стрілкою

Запитання 10

Що буде результатом виконання даної програми?


варіанти відповідей

Переміщення на 20 кроків

Переміщення на 10 кроків

Переміщення на 15 кроків

Переміщення на 5 кроків

Запитання 11

Яку геометричну фігуру намалює Рудий кіт в результаті виконання такого алгоритму?

варіанти відповідей
Запитання 12

Яку геометричну фігуру намалює Рудий кіт в результаті виконання такого алгоритму?

варіанти відповідей
Запитання 13

Яку геометричну фігуру намалює Рудий кіт в результаті виконання такого алгоритму?

варіанти відповідей
Запитання 14

Яку кнопку потрібно натиснути, щоб зупинити програму у Scratch?

варіанти відповідей

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест