Підсумковий тест "Алгоритми та програми", 5 клас НУШ

Додано: 13 грудня
Предмет: Інформатика, 5 клас
18 запитань
Запитання 1

Слідування —


варіанти відповідей

це така форма організації команд (вказівок) в алгоритмі, під час виконання яких дії виконуються послідовно, одна за одною, без пропусків або повторень.

графічне подання алгоритму у вигляді організованої послідовності блоків.

Запитання 2

Обери правильне твердження.

варіанти відповідей

Алгоритми, у яких використовується тільки структура «Слідування», називаються  лінійними.


Алгоритми, в основі яких лежить структура «Розгалуження», називаються циклічними.

Алгоритми, в основі яких лежить структура «Повторення», називають алгоритмами з розгалуженнями.


Запитання 3

Повторення (цикл) —

варіанти відповідей

це така організація дій в алгоритмі, при якій одна і та ж послідовність дій виконується кілька разів доти, поки виконується деяка умова.

вихід з яких не передбаченологікою програми. Такі цикли щеназивають нескінченними. Tiлoтакого циклу виконуєтьсяпостійно до закінчення роботипроекту.

Запитання 4

Блок-схема алгоритму —


варіанти відповідей

це така форма організації команд (вказівок) в алгоритмі, під час виконання яких дії виконуються послідовно, одна за одною, без пропусків або повторень.

графічне подання алгоритму у вигляді організованої послідовності блоків.

Запитання 5

Для чого в середовищі програмування Скретч використовується дана команда?


варіанти відповідей

Для зміни вигляду виконавця


Щоб повторити (продублювати) графічний образ



 Для запуску програми

Запитання 6

Як називається об’єкт виконавець в середовищі Скретч?

варіанти відповідей

Байт

Піксель

Спрайт

Курсор

Запитання 7

При якій умові буде реалізовуватися подія в проекті, якщо використати дану команду в середовищі програмування Скретч?


варіанти відповідей

 Коли буде змінено тло

 

Коли натиснуто певну клавішу

 Коли натиснуто спрайт

 Коли натиснуто прапорець

Запитання 8

Для чого в середовищі програмування Скретч використовується дана команда?


варіанти відповідей

Для повороту об’єкта на 15 градусів проти годинникової стрілки

 Для повороту об’єкта на 15 градусів за годинниковою стрілкою

 Для переміщення об’єкта на 10 кроків ліворуч

 

Для переміщення об’єкта на 10 кроків праворуч

Запитання 9

Алгоритмом називають

варіанти відповідей

послідовність кроків, які не приводять до результату

скінченну послідовність команд, виконання яких приводить до розв'язання поставленої задачі

будь-яку послідовність команд

Запитання 10

Яка програма є середовищем для виконання алгоритмів?

варіанти відповідей

Word

Google Chrome

Paint

Scrаtch

Запитання 11

Які існують способи подання алгоритмів?

варіанти відповідей

Словесний

Простий

Графічний

Послідовність сигналів (звукових, світлових тощо)

Закінчений

Запитання 12

Як можна додати виконавця в Scratch?

виберіть декілька варіантів

варіанти відповідей

Намалювати

Вивантажити з комп'ютера

Обрати із бібліотеки

зліпити

Запитання 13

Вказівка виконавцеві виконати певні дії - це ...

варіанти відповідей

Подія

Сценарій

Команда

Запитання 14

Який загальний вигляд команди циклу з лічильником?

варіанти відповідей
Запитання 15

Визначте назву програми за її значком

варіанти відповідей

Paint

Scratch

PowerPoint

Word

Запитання 16

Зберігай свої особисті данні (адресу, номер телефону, інформацію про батьків)

варіанти відповідей

В соціальних мережах

В таємниці, бо в Інтернеті безліч шахраїв

У відкритому доступі

 Без пароля

Запитання 17

Що таке мережевий етикет?

варіанти відповідей

Це правила поведінки у школі

Це правила поведінки на вулиці

Це правила поведінки, спілкування, традицій у мережі.

Запитання 18

В якій групі розміщені команди для створення малюнків?

варіанти відповідей

Звук

Олівець

Вигляд

Рух

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест