Базова алгоритмічна структура, призначена для організації багаторазового виконання набору команд
Вкажи на команду для створення циклічних алгоритмів з визначеною кількістю повторень у середовищі Scratch
Алгоритмічна структура, що дає змогу виконавцеві алгоритму вибрати сценарій подальших дій залежно від істинності певного висловлювання
На скільки кроків переміститься виконавець алгоритму в результаті виконання даної програми?
Яким буде результат виконання даної програми, якщо натиснуто клавішу "пропуск" на клавіатурі?
Яким буде результат виконання даної програми, якщо натиснуто клавішу "стрілка вниз" на клавіатурі?
Що намалює виконавець після виконання алгоритму?
Вкажи команди для організації розгалуження у середовищі Scratch
На скільки кроків переміститься виконавець алгоритму?
Яку геометричну фігуру намалює виконавець у результаті виконання алгоритму?
Що означає ця команда в середовищі Scratch
На скільки кроків переміститься об’єкт в результаті виконання даної програми?
Вкажи на команди, що виконуються, коли умова "істинна" в базовій структурі розгалуження повної форми в середовищі Scratch
Скільки команд розміщено в тілі даного циклу?
Який блок з градусною мірою кута, на який потрібно повернути спрайт, необхідно вставити замість фіолетового блоку, щоб вийшов чотирикутник?
На скільки градусів буде виконано поворот у результаті виконання такого циклу?
На скільки кроків переміститься об'єкт в результаті виконання даної програми?
Яким буде результат виконання даної програми, якщо натиснуто клавішу "стрілка вгору"?
Як називають виконавці у Скретчі?
Якою цифрою позначена команда, яка використовується для складання циклів, який виконується при істинності однієї з двох умов в середовищі Скретч?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома