Підсумковий тест з розділу "Зображення та алгоритми їх побудови "

Додано: 19 грудня 2022
Предмет: Інформатика, 5 клас
Тест виконано: 89 разів
24 запитання
Запитання 1

Зберігай свої особисті данні (адресу, номер телефону, інформацію про батьків)

варіанти відповідей

В соціальних мережах

  

  

В таємниці, бо в Інтернеті безліч шахраїв

У відкритому доступі

  Без пароля

Запитання 2

Що таке мережевий етикет?

варіанти відповідей

Це правила поведінки у школі

  

Це правила поведінки на вулиці

  Це правила поведінки, спілкування, традицій у мережі.

Запитання 3

Що є основним елементом растрового зображення? 


варіанти відповідей

Тло 

Піксель  

Лінія  

Роздільність  

Запитання 4

Вкажіть на палітру кольорів

варіанти відповідей

1

2

Запитання 5

Які властивості має об'єкт файл?

варіанти відповідей

 ім'я

тип

розмір

колір

порядковий номер

Запитання 6

Зображення, що складається з графічних примітивів (ліній, кіл, кривих тощо), які описуються математичними рівняннями - це

варіанти відповідей

Векторне зображення

Растрове зображення

Графічний примітив

Запитання 7

Сукупність засобів і методів  створення та опрацювання графічних зображень за допомогою комп’ютера - це

варіанти відповідей

Векторне зображення

Растрове зображення

Комп'ютерна графіка

Запитання 8

З поданих малюнків вибрати колаж

варіанти відповідей
Запитання 9

З поданих малюнків вибрати аватарку

варіанти відповідей
Запитання 10

З поданих малюнків вибрати фотографію перетворену на картинку

варіанти відповідей
Запитання 11

Вкажіть на інструмент Намалювати об’єкт

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 12

Вкажіть на інструмент Додати об’єкт з бібліотеки

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 13

Алгоритмічна структура, яка використовується для подання послідовного набору команд, що виконуються одна за одною

варіанти відповідей

Слідування

Повторення

Розгалуження

Запитання 14

Алгоритмічна структура, яка використовується для подання багаторазового виконання набору команд

варіанти відповідей

Слідування

Повторення

Розгалуження

Запитання 15

Алгоритмічна структура, що дає змогу виконавцеві алгоритму вибрати сценарій подальших дій залежно від істинності певної умови

варіанти відповідей

Слідування

Повторення

Розгалуження

Запитання 16

Висловлювання, яке відповідає реальній ситуації

варіанти відповідей

істинне

хибне

Запитання 17

Виконавець у середовищі Скретч є об’єктом і має свої властивості:

варіанти відповідей

 Ім’я

Розмір

 Аромат

Початковий напрямок руху

Запитання 18

Для того щоб змінити зображення виділеного спрайта, переходять на вкладку  

варіанти відповідей

 Код

Образи

Звуки

Файл

Запитання 19

У яких формах можна подавати алгоритми?

варіанти відповідей

у текстовій формі

у вигляді блок-схем

в графічній формі

за допомогою спеціальних знаків

Запитання 20

Що таке спрайт?

варіанти відповідей

блок команд у Скретч

виконавець алгоритмів у Скретч

робоча область, де створюються команди у Скретч

Запитання 21

Що намалює спрайт після виконання скрипта?

варіанти відповідей

лінію

 прямокутник

квадрат

коло

Запитання 22

Алгоритм - це... .

варіанти відповідей

послідовність команд, які потрібно виконати у певному (чіткому) порядку

команда у Скретч

набір комп'ютерних символів та знаків 

Запитання 23

На скільки кроків переміститься виконавець в результаті виконання даної програми?

варіанти відповідей


15

5

10

25

Запитання 24

Яка подія в середовищі Скретч реалізується за допомогою даного блоку?

варіанти відповідей

Призупиняє програму на 1 секунду

Змінює колір образу

Зупиняє програму

Змінює тло сцени

 Запускає програму

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест