Прикладом фізичного явища є:
Прикладами фізичних величин є:
Виберіть послідовність "фізична величина та прилад для її вимірювання".
Пліт пливе річкою. Він нерухомий відносно:
Подайте швидкість руху 54 км/год в м/с.
Відстань між двома пунктами становить 6 км. З якою швидкістю велосипедист проїде цю відстань за 20 хв?
Автомобіль їхав дві години зі швидкістю 70 км/год, а потім ще 1,5 год зі швидкістю 42 км/год. Середня швидкість автомобіля становить:
Скільки повних обертів здійснює секундна стрілка годинника протягом уроку (45 хв)?
За 5 хв маятник здійснив 150 повних коливань. Період коливань маятника дорівнює:
Маса алюмінієвої кульки дорівнює 18 г. Маса крижаної кульки такого самого об'єму становить:
На тіло масою 750 г поблизу поверхні землі діє сила тяжіння:
Пружину жорсткістю 400 Н/м розтягують силою 10 Н. Чому дорівнює видовження пружини?
Тиск передається в усіх напрямках без змін унаслідок того, що:
На якій глибині в озері Світязь тиск води становить 500 кПа?
Чавунний брусок масою 700 г, підвішено до динамометра і повністю занурено в воду. Яку силу показує динамометр?
На поверхні озера плаває крижина. Архімедова сила, що діє на крижину:
Камінь масою 2 кг падає з висоти 20 м. Сила тяжіння виконує при цьому роботу:
Підйомник на будівництві піднімає бак із бетоном масою 5 т на висоту 30 м за 2 хв. Обчислити потужність підйомника.
ККД механізму дорівнює 40%. Це означає, що виконана робота більша за корисну
Визначити ККД механізму, якщо корисна робота становить 1/4 повної (виконаної) роботи; 3/5 повної роботи.
Оберіть «зайвий» термін.
Марія залишила чашку з водою на підвіконні. Через деякий час вода повністю перейшла в газоподібний стан. Що при цьому змінилось?
Кулька з олова падала з висоти десять метрів.
Яке фізичне поняття відповідає виділеному слову?
Кулька з олова падала з висоти десять метрів.
Яке фізичне поняття відповідає виділеному слову?
Прикладом речовини може бути:
Оберіть, які твердження є основними положеннями молекулярно-кінетичної теорії?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома