№1. УСНО
Виконати дії 9m·(-m3n)4 =...
№2. УСНО
Розкласти на множники 5х2m-10xn3 =…
№3. УСНО
Записати у вигляді многочлена (5-4z)2 =…
№4. УСНО
Користуючись малюнком, знайдіть значення аргументу, при якому значення функції дорівнює -1
№5. УСНО
Які з тверджень є невірними?
№6. ПИСЬМОВО
Розв’язати систему рівнянь
{х-4у=9; 3х+4у=-25
№7. ПИСЬМОВО
Спростити вираз (m+3n)2 – (2n-m)(m+2n) -10nm
№8. ПИСЬМОВО
Графік функції у=kх+b проходить через точки А(-2;0) і С(3;10) Визначити коефіцієнти k i b.
№9. ПИСЬМОВО
Розв’язати рівняння 3(х-2)2 – 5(6+х)(х-6) = 2(18-х2)
У відповідь записати число, протилежне до кореня рівняння.
№10. Розв’яжіть ПИСЬМОВО задачу за допомогою системи рівнянь. Обґрунтування обов’язкове!
Катер за 4 год руху за течією річки та 3 год руху озером пройшов 148 км. Знайдіть швидкість катера в озері та швидкість течії річки, якщо за 5 год руху проти течії річки він проходить на 50 км більше, ніж за 2 год руху озером.
№11. ПИСЬМОВО
За якого значення К вираз (4а-7)2 + (3а-8)2 + (12а-5)(5+12а) + К є квадратом двочлена?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома