підсумковий тест з алгебри за І семестр

Додано: 11 грудня
Предмет: Алгебра, 7 клас
28 запитань
Запитання 1

Обчисліть значення виразу 5 – 4b при b = –2. 

варіанти відповідей

3

-3

13

-13

Запитання 2

Який із наведених виразів є записом різниці добутку чисел a і b та числа c? 

варіанти відповідей

a – bc

ab – c

a (b – c)

(a – b) c

Запитання 3

Серед наведених алгебраїчних виразів укажіть цілий. 

варіанти відповідей

А

Б

В

Г

Запитання 4

Знайдіть корінь рівняння 7x + 2 = 3x – 6. 

варіанти відповідей

2

1

-2

-1

Запитання 5

Розв’яжіть рівняння 

варіанти відповідей

12

36

–6

–1

Запитання 6

Розв’яжіть рівняння 2 (x – 3) – (x + 4) = x – 10. 

варіанти відповідей

0

коренів немає

x — будь-яке число

10

Запитання 7

При якому значенні a рівняння (a + 4) x = a – 3 не має коренів? 

варіанти відповідей

3

–4

0

такого значення не існує.

Запитання 8

Три робітники виготовили 70 деталей. Перший робітник виготовив у 2 рази менше деталей, ніж другий, а третій — на 10 деталей більше, ніж перший. Нехай перший робітник виготовив x деталей. Яке з наведених рівнянь відповідає умові задачі? 

варіанти відповідей

x + 2x + 2x + 10 = 70

x + 2x + x + 10 = 70

x + 2x + 2x – 10 = 70

x + 2x + x – 10 = 70

Запитання 9

На першій ділянці було в 4 рази більше кущів малини, ніж на другій. Коли з першої ділянки пересадили на другу 12 кущів, то на другій стало у 2 рази менше кущів малини, ніж на першій. Нехай на другій ділянці було спочатку x кущів. Яке з наведених рівнянь є математичною моделлю ситуації, описаної в умові задачі? 

варіанти відповідей

2 (4x – 12) = x + 12

2 (4x + 12) = x – 12

4x + 12 = 2 (x – 12)

4x – 12 = 2 (x + 12)

Запитання 10

Яка з наведених рівностей не є тотожністю? 

варіанти відповідей

–3 (a – b) = –3a + 3b

9a – 8a + a = 2a

8a – (4a + 1) = 4a – 1

–(x + 3y) + (2x – y) = 3x + 2y

Запитання 11

Знайдіть значення виразу (–2,4 + 0,4)4

варіанти відповідей

-8

8

16

-16

Запитання 12

Спростіть вираз (-a6)3⋅(-a7)4

варіанти відповідей

а20

20

а46

46

Запитання 13

Який із наведених виразів є одночленом? 

варіанти відповідей

0,4x + y

0,4x – y

0,4xy

жоден

Запитання 14

Відомо, що m < 0 і n < 0. Порівняйте з нулем значення виразу m5n6

варіанти відповідей

m5n6 = 0

m5n6 < 0

m5n6 > 0

неможливо з’ясувати

Запитання 15

Зведіть подібні члени многочлена 2x2 + 6xy – 5x2 – 9xy +3y2

варіанти відповідей

–3xy

–3x2 – 3xy + 3y2

3x2y2

3x2 + 3xy + 3y2

Запитання 16

Знайдіть різницю многочленів x2 – 3x – 4 і x – 3x2 – 2. 

варіанти відповідей

4x2 – 4x – 2

–2x2 – 4x – 2

–2x2 – 2x – 6

4x2 – 4x – 6

Запитання 17

Спростіть вираз –9y (y – 3) + 4,5y (2y – 4). 

варіанти відповідей

45y;

–45y;

–9y;

9y.

Запитання 18

Якому многочлену дорівнює вираз (x – 3) (x + 7)? 

варіанти відповідей

x2 + 4x – 21; 

x2 – 4x – 21

x2 + 10x – 21

x2 – 10x – 21. 

Запитання 19

Спростіть вираз (3x + 2) (2x – 1) – (5x – 2) (x – 4). 

варіанти відповідей

x2 – 23x – 10; 

x2 + 23x – 10; 

x2 – 21x + 6; 

x2 + 21x + 6. 

Запитання 20

Винесіть спільний множник за дужки: 3mn – 4mk. 

варіанти відповідей

n (3m – 4k)

m (3n – 4k)

n (4m – 3k)

m (4n – 3k). 

Запитання 21

Розкладіть на множники вираз m2n + mn2

варіанти відповідей

m (m + n);

n (m + n);

mn (m + n); 

m2n2 (m + n). 

Запитання 22

Подайте многочлен 2x2 – 4x6 у вигляді добутку одночлена та многочлена. 

варіанти відповідей

2x2 (1 – 2x3); 

2x2 (1 – 2x4); 

2x2 (2 – x3); 

2x2 (2 – x4). 

Запитання 23

Розв’яжіть рівняння x2 – 2x = 0. 

варіанти відповідей

0;

0; –2;

0; 2;

2. 

Запитання 24

Подайте у вигляді добутку многочлен ax – ay + 5x – 5y.

варіанти відповідей

(x – y) (a + 5)

(x – y) (a – 5)

(x + y) (a – 5)

(x + y) (a + 5).

Запитання 25

Розв’яжіть рівняння

варіанти відповідей

11

1

7

5

Запитання 26

Якому многочлену дорівнює вираз (4x – 1)2

варіанти відповідей

16x2 + 8x + 1

16x2 – 8x + 1

16x2 + 1

16x2 – 1

Запитання 27

Подайте у вигляді квадрата двочлена вираз a2 – 8a + 16. 

варіанти відповідей

(a + 4)2;

(a – 4)2;

(4a + 1)2;

(a – 1)2

Запитання 28

Спростіть вираз (c – 4)2 – (3 – c)2

варіанти відповідей

2c – 7;

7 – 2c;

7 + 2c;

–2c – 7. 

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест