Підсумковий тест з педагогіки
Багатогалузева наука, яка охоплює всі аспекти навчання і виховання особистості.
Вікова педагогіка - це
Виховання дітей дошкільного віку як цілеспрямований процес - це
Предметом дошкільної педагогіки є
Досліджує, обґрунтовує закони виховання, навчання і розвитку дитини
Наука про досвід народу у вихованні підростаючих поколінь, відображений у морально-етичних ідеалах, поглядах на мету і засоби формування людини, у сукупності народних засобів, умінь і навичок виховання дітей.
Наука, що досліджує різноманітні аспекти навчання і виховання дітей із проблемами фізичного та психічного розвитку.
Прискорений розвиток
Дитинство — це не підготовка до майбутнього життя, а справжнє, яскраве, самобутнє, неповторне життя.
Джерелами дошкільної педагогіки є
Процес і результат оволодіння учнями системою наукових знань і пізнавальних умінь і навичок.
Cтиль, особливістю якого був суворий контроль дорослих над поведінкою та внутрішнім світом дитини.
Cтиль, що ознаменував зародження інтересу до внутрішнього світу дитини, створення умов для підготовки дітей до самостійного життя.
До якого типу суспільств І. Кон відніс європейську модель виховання?
Який тип культури? Діти й дорослі вчаться у своїх сучасників і ровесників культури, зорієнтованої на сучасність; традиційність за такої культури є нестійкою, переважають сім'ї нуклеарного типу.
Педологія - це
У розвитку людини взаємодіють
Природовідповідна освіта -
Визначають можливості розумового, морального, трудового, естетичного, фізичного виховання дитини
Особистість
Хто формує перші соціальні та моральні уявлення дитини
Розвиток - це
Для дошкільника образ дорослого є
Розвиток кісткової, м'язової, серцево-судинної та статевої систем
Яка провідна діяльність в дошкільному віці?
Діти демонстративного типу
Індивідуальність характеризують
Різкі, стрибкоподібні зміни, пов'язані із зникненням попередніх, появою нових психологічних рис.
Хто виділяв етап виховання "материнська школа"
Фактори розвитку особистості
Сенситивним періодом для навчання дітей мови є вік
Сенситивним періодом для навчання дітей мови є вік
Диференційований підхід відрізняється від індивідуального тим, що, знаючи про особливості дітей, вихователь
Н.М.Аксаріна, Г.М.Ляміна, М.М.Щелованов довели, що період найбільш швидкого фізичного і психічного розвитку дітей
харчовий, смоктальний, оборонний рефлекси
Виховання дітей раннього віку тісно пов'язано з розумовим і фізичним у тій його частині, де мова йде про розвиток емоцій, підтримку гарного настрою, взаємодію дитина дорослий.
Недолік спілкування, тобто процес спілкування з дитиною зводиться тільки до безпосереднього догляду за нею.
Планомірний і динамічно спрямований вплив вихователя з метою загального розвитку і формування розумових здібностей дітей по визначеному програмному матеріалі.
Дитина, яка вирізняється яскравими, очевидними, інколи визначними досягненнями або має внутрішні задатки для таких досягнень у певному виді діяльності.
У дошкільному віці виявляється спеціальна обдарованість, ознаками якої є особливі здібності до певного виду діяльності. Як правило, їх класифікують на такі групи:
В Україні проблематикою обдарованих дітей, складанням індивідуальних програм їхнього виховання і навчання займається
Основні положення, на яких ґрунтується дослідницьке і практичне перетворення педагогічних систем.
Процес наукового визначення, вивчення та аналізу результатів актуальної педагогічної проблеми.
Сукупність прийомів, операцій, спрямованих на вивчення педагогічних явищ і розв'язання різноманітних науково-педагогічних проблем.
Спеціально організоване, цілеспрямоване, систематичне та планомірне сприйняття досліджуваного об'єкта в умовах повсякденного життя.
Метод отримання інформації за допомогою словесного спілкування дослідника з дитиною з метою виявлення фактів, що характеризують її особистісні прояви.
Гуманістичні погляди мислителів епохи Відродження
Ідея вільної, самостійної особистості, яка керується здоровим глуздом, тобто може організовувати своє життя і життя суспільства на раціональних засадах є стрижнем педагогіки..
Створив буквар «Перше учіння отрокам»
Система наукових знань, умінь і навичок, оволодіння якими забезпечує всебічний розвиток розумових і фізичних здібностей учнів, формування їх світогляду, моралі та поведінки, підготовку до суспільного життя, до праці.
Здатність людини виконувати якісь дії на основі раніше здобутих знань.
Підходи до визначення змісту освіти:
Дошкільний заклад, який забезпечує трансляцію культури народу, сприяє етнізації особистості..
Яка група правильно показує найбільш істотні зв'язки педагогіки з іншими науками?
Які завдання вирішує розумове виховання?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома