Підсумковий тест з української мови 11 клас

Додано: 7 квітня 2023
Предмет: Українська мова, 11 клас
Тест виконано: 41 раз
30 запитань
Запитання 1

НЕ потрібна жодна буква на місці пропуску в усіх словах рядка


варіанти відповідей

ціліс..ність, балас..ний, проїз..ний

жаліс..ний, свис..нути, контрас..ний

блис..нути, тиж..невик, капус..няк

форпос..ний, ненавис..ний, віс..ник

Запитання 2

Прочитайте речення (число позначає наступне слово).


(1)Чотирнадцятого (2)листопада трапився курйозний (3)випадок: (4)мережа магазинів (5)«Решето» продала покупцям цілий (6)центнер (7)курятини всього за (8)сімдесят гривень, про що свідчив (9)виразний (10)цінник.


НЕПРАВИЛЬНО підкреслено букви на позначення наголошених голосних у всіх словах, позначених числами


варіанти відповідей

1, 3, 6, 8

1, 4, 7, 10

2, 3, 6, 9

2, 4, 5, 10

Запитання 3

Прочитайте уривок (цифра позначає контрольне місце).


З(1)посеред вітчизняних архітекторів варто виокремити Івана Левинського, який за свою сорока(2)літню діяльність спроєктував сотні будівель житлово(3)побутового та громадського призначення, що можуть здивувати будь(4)кого нестандартністю рішень.


Дефіс треба ставити на місці всіх цифр, ОКРІМ


варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 4

Пряму мову в реченні Іван сказав: «Як і будь-якій людині, мені важливо знати, що про мене думають інші, як сприймають мої ідеї» правильно передано непрямою в рядку


варіанти відповідей

Іван сказав, що, як і будь-якій людині, мені важливо знати, що про мене думають інші, як вони сприймають мої ідеї.

Іван сказав, що, як і будь-якій людині, для нього важливо знати, що про мене думають інші, як сприймають його ідеї.

Іван сказав, що йому, як і будь-якій людині, важливо знати, що про неї думають інші, як вони сприймають її ідеї.

Іван сказав, що, як і будь-якій людині, йому важливо знати, що про нього думають інші, як сприймають його ідеї.

Запитання 5

Я вам __ скуштувати нашої __ піци, випеченої за спеціальним рецептом у дров’яній печі.


варіанти відповідей

порадю, щонайсвіжішої

поражу, найсвіженькішої

поражджу, самої свіжої

порадьжу, якнайнайсвіжої

пораджу, найбільш свіжої

Запитання 6

Прочитайте речення (цифра позначає попередній розділовий знак).


Франсуа Рабле на всяк лад регоче з усюдисущих пройдисвітів,(1) шарлатанів,(2) ненажер,(3) але для повного відчуття глибини цієї сатири необхідно зануритися в стихію гіпербол,(4) щедро вжитих автором:(5) те,(6) що нерідко видається хибним і перебільшеним,(7) часто спростовує пихато виголошені марнославцями вимоги.


НЕПРАВИЛЬНИМ є обґрунтування вживання розділових знаків, запропоноване в рядку


варіанти відповідей

коми 1,2 – при однорідних членах речення

кома 3 – між частинами складного речення, що поєднані сурядним зв'язком

кома 4 – при відокремленій обставині

двокрапка 5 – між частинами складного речення, що поєднані безсполучниковим зв'язком

коми 6, 7 – для виділення підрядної частини складного речення

Запитання 7

Разом треба писати всі слова в рядку

варіанти відповідей

в/літку, по/тихеньку, на/вічно

на/чисто, з/ранку, в/основному

без/упину, на/весні, від/тоді

до/нині, за/надто, до/вподоби

Запитання 8

Букву е треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка


варіанти відповідей

об…режно, тр…вожний, пол…тіти

мер..хтіння, вч..нити, ол..нятко

підгр..бти, зач..кати, надв..чірок

вел..тень, гр..мить, кр..мезний

Запитання 9

Помилку у творенні присвійного прикметника допущено у рядку


варіанти відповідей

бабусин

матусин

Оленин

Ольгин

Запитання 10

Лише якісні прикметники записано в рядку


варіанти відповідей

веселий, яскравий, лісовий

відвертий, мужній, міцний

щирий, довгий, дерев'яний

сумний, глибокий, скляний

Запитання 11

Правильно утворено всі ступені порівняння прикметників


варіанти відповідей

дешевший, найсвітліший, більш ніжніший

вигідніший, скромний, якнайцікавіший

більш точний, найбарвистиший, прозлий

старіший, найпомітніший, самий веселий

Запитання 12

Помилку допущено в узгодженні числівника з іменником у рядку


варіанти відповідей

три озерця

п'ять овець

два олівця

шість кілець

Запитання 13

Помилку допущено у відмінюванні числівника в рядку


варіанти відповідей

сорок шість

сорокам шістьом 

сорока шести 

сорока шістьма

Запитання 14

Порушено граматичну норму по визначенню часу у рядку


варіанти відповідей

чверть по одинадцятій 

без п'ятнадцяти чотири 

рівно восьма година 

за двадцять сьома

Запитання 15

Лише змінні форми написано в рядку


варіанти відповідей

удавана, упорядковано, позичаєш

ототожнюю, писаний, побачивши

ускладнюєте, відсторонений, дати

запитують, нерозмите, аналізуємо

Запитання 16

Правильно утворено наказовий спосіб дієслова у рядку


варіанти відповідей

розвиваємо 

переназвіте

хай скаженіють

треба почекати

Запитання 17

Немає синтаксичної помилки в рядку


варіанти відповідей

школа працює при університеті

я зможу допомогти при будь-яких обставинах

погоджуюся при умові доброї дисципліни

застосували нові технології при спорудженні клубу

Запитання 18

Зв'язок між підметом і присудком порушено в реченні


варіанти відповідей

Ромашка, деревій та шавлія, має лікувальні властивості.

Чулася пісня, розмова батьків, а потім запалася тиша.

Ідуть Остап та Соломія широким степом долі шукати.

Верба й ставок нагадують про батьківську хату.

Запитання 19

Неповним є речення


варіанти відповідей

Життя- це божевільне ралі.

Поезія- це завжди неповторність...

Страждання наше чисте та терпляче.

Моя любове! Я перед тобою

Запитання 20

Непоширеним зверненням ускладнено речення ( розділові знаки пропущено)


варіанти відповідей

Де ви зараз кати мого народу?

Дорогий діду а які у сонця ключі?

Життя життя Ти скрізь благословенне.

До тебе люба річенько ще вернеться весна.

Запитання 21

Однорідними обставинами ускладнено речення ( розділові знаки пропущено)


варіанти відповідей

Молодь вийшла в сад погуляти поспівати та пожартувати.

Коли все дуже правильно й бездоганно тоді виникає сумнів

Випробування зміцнюють дух і ведуть до життя

І сам собі постань законом і не і вагайся не блажи ...

Запитання 22

Спільнокореневими до слова крити є всі слова, ОКРІМ


варіанти відповідей

відкриття

закривати

скривити

покрівля

Запитання 23

НЕПРАВИЛЬНО оформлено пряму мову в реченні


варіанти відповідей

«Життя має вартість лише тоді, – говорив батько частенько – коли людина може допомагати іншим».

Давньогрецький філософ Епікур казав: «Якщо до людини доля особливо прихильна, вона дає їй вірних друзів»

«Це ж хто сказав, що одна ластівка не робить весни!» – переможно вигукнув Таран.

«Поки людина жива, вона не повинна втрачати надії», – говорив давньоримський філософ Сенека.

Запитання 24

М'який знак треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка


варіанти відповідей

жмен..ці, порт..єрний, виріз..блений

повін..чати, слиз..кий, малесен..кий

жен..шеневий, одягаєт..ся, чотир..ма

кан..йон, учител..ський, камін..чик

Запитання 25

З'ясуйте, до якої частини мови належать виділене слово в реченні

З поганим настроєм чини так, як із кульбабкою: скажи йому «пфу!» – і  нехай летить собі геть!


варіанти відповідей

прийменник

сполучник

частка

прислівник

Запитання 26


З поганим настроєм чини так, як із кульбабкою: скажи йому «пфу!» – і нехай летить собі геть!

прислівник


варіанти відповідей

прислівник

прийменник

сполучник

частка

Запитання 27

З’ясуйте тип речення

Японія традиційно була сільськогосподарською країною: самé існування її мешканців і їхній добробут залежали від довкілля.

варіанти відповідей

просте ускладнене


складносурядне

складнопідрядне

складне безсполучникове

Запитання 28

З’ясуйте тип речення

Пори року проникли й у звичайне спілкування: навіть у сучасному листуванні японці обов’язково мають згадати поточний сезон, щоб показати свою ґречність.

варіанти відповідей

складносурядне

складнопідрядне

складне безсполучникове

складне з різними видами зв’язку

Запитання 29

Який це вид односкладного речення?

Портрети його друкуватимуть у столичних газетах.

варіанти відповідей

означено-особове

неозначено-особове

узагальнено-особове

безособове

Запитання 30

Який це вид односкладного речення?

Вовка пастухом не ставлять.

варіанти відповідей

 означено-особове

узагальнено-особове

неозначено-особове

безособове

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест