18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Підсумковий тест за ІІ семестр

Додано: 17 червня 2020
Предмет: Українська мова, 10 клас
Тест виконано: 1 раз
18 запитань
Запитання 1

Букву и на місці пропуску треба писати в обох словах рядка:

варіанти відповідей

виб..реш бр..хню

вит..рати кр..ницю

з..мова л..вада

в..шневий д..серт

Запитання 2

Апостроф треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка:

варіанти відповідей

П..ятихатки, арф..яр, вп..ястися

верб..я, риб..ячий, без..іменний

Середземномор..я, в..юн, пр..янощі

без..ядерний, рум..яний, медв..яний

Запитання 3

М’який знак на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка

варіанти відповідей

волинс..кий, якіс..ть, мен..ший

гуцул..ський, міс..кий, промін..чик

рибон..ці, т..мяний, брин..чати

ангел..ський, зозул..ці, куз..ня

Запитання 4

Правильно записано обидва прикметники рядка

варіанти відповідей

матроський одяг, калушські вулиці

парубоцьке товариство, сиваські береги

студентський квиток, острожський музей

паризька кав'ярня, ткачський верстат

Запитання 5

Спрощення приголосних позначається на письмі в обох словах рядка

варіанти відповідей

якіс..ний, хвас..нути

хрус..нути, страс..ний

хрес..ний, контрас..ний

наміс..ник, студен..ство

Запитання 6

Подвоєні літери треба писати в усіх словах рядка

варіанти відповідей

ві(д/дд)зеркалення, розрі(с/сс)я, баче(н/нн)ий

бездо(н/нн)ий, тря(с/сс)я, непоміче(н/нн)ість

велелю(д/дд)я, спіра(л/лл)ю, (в/вв)ічливість

передгро(з/зз)я, дзві(н/нн)иця, приві(л/лл)я

Запитання 7

Літеру е треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка:

варіанти відповідей

пр…буття, пр…ватник, пр…дставництво

Пр…дніпров’я, пр…варений, пр…зирство

п…р…міщення, пр…мудрий, пр…освященство

п…р…ддипломний, пр…чеплювати, пр…старий

Запитання 8

З великої літери треба писати лише перше слово у власній назві:

варіанти відповідей

(А/а)зовське (М/м)оре

(З/з)апорозька (С/с)іч

(М/м)олочний (Ш/ш)лях

(К/к)абінет (М/м)іністрів

Запитання 9

З дефісом треба писати обидва прикметники в рядку:

варіанти відповідей

м’ясо..молочний, темно..вишневий

право..бережний, південно..східний

хитро..мудрий, кисло..солодкий

біло..сніжний, шоколадно..ванільний

Запитання 10

Окремо треба писати виділені слова у варіанті

варіанти відповідей

вивчити на..пам’ять

не телефонуй у..ночі

я з вами за..одно

він ударив у..бік

Запитання 11

Окремо з не треба писати виділене слово в реченні:

варіанти відповідей

Вірна дружба не..має терміну придатності.

У Петра досі не..має дружини.

Там не..має місця для купання.

Не..має народу без мови.

Запитання 12

Граматичну помилку допущено в рядку:

варіанти відповідей

кумедний какаду

рожеве фламінго

бешкетне кошеня

малий шимпанзе

Запитання 13

Закінчення -у (-ю) у формі родового відмінка однини мають обидва іменники рядка:

варіанти відповідей

Єгипт.. (країна), пенал..

цемент.., Дніпр..

футбол.., Роман.. (імя чоловіка)

затишк.., бузк..

Запитання 14

Закінчення у формі кличного відмінка мають всі іменники рядка:

варіанти відповідей

курсант, столиця, Ганнуся

Богдан, душа, пан

друг, Денис, Сергій

Олександр, Марина, Давид

Запитання 15

Помилку в написанні імені по батькові допущено в рядку

варіанти відповідей

Юрійович, Юріївна

Богданич, Богданівна

Опанасович, Опанасівна

Михайлович, Михайлівна

Запитання 16

Оберіть твердження, яке за змістом НЕ відповідає поданому тексту.


Традиція домашніх вистав практично відійшла в минуле, проте вона є не лише милою, але й дієвою. Діти можуть не просто обрати книжку для постановки, а створити власну п’єсу з різних прочитаних історій. Уживаючись в образи, діти краще осмислюють прочитане. А оплески й відгуки значимих дорослих – традиційно одна з найкращих мотивацій.

варіанти відповідей

Домашні вистави гарно впливають на дітей.

Відвідування театру треба практикувати з дошкільного віку.

Діти можуть вигадувати власні спектаклі.

Для домашньої вистави можна обрати прочитані книги.

Запитання 17

Оберіть твердження, яке за змістом НЕ відповідає поданому тексту:


Більшість сучасних дітей – візуали. Їм легше засвоювати інформацію зорово. Якщо дитина не хоче читати книжку, покажіть відео про неї, зніміть на смартфон власний огляд і збирайте лайки від інших читачів та підписників.

Щоб зняти цікавий відеоогляд, необхідно не лише прочитати, а й проаналізувати книжку, та, розказуючи, не допустити спойлерів. Це вчить не лише чітко висловлювати думку й розвиває ораторські здібності, а й спонукає набути операторських навичок, базових знань із монтажу, освітлення та побудови композиції.

варіанти відповідей

Відеоогляди - це посильний вид дитячого дозвілля.

Для зйомки відеоогляду потрібно прочитати книгу.

Діти стають красномовнішими, коли створюють відеоогляди.

Батьки рекомендують дітям, які книги читати.

Запитання 18

Оберіть твердження, яке за змістом відповідає поданому тексту:


Важливо підлітку обрати ту саму книжку, про яку захочеться писати, знімати огляд і дискутувати з друзями. Діти не бояться "серйозних" тем. Їх боїмося хіба ми, дорослі. 

Старші школярі та школярки в рецензіях багато осмислюють шкільний булінг та взаємини в соцмережах. 

Пишуть про героїв, що схожі на них самих, нещасливе кохання, проблеми з батьками.

варіанти відповідей

У школі влаштовують конкурси на кращі відгуки.

Учням легко писати відгук на книгу, у якій роповідають про проблеми підлітків.

Діти з радістю відвідують зустрічі з сучасними письменниками.

Книжкові сюжети пишуть на основі реальних історій.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест