Підсумковий урок "Пейзаж у прозових творах"

Додано: 14 січня 2021
Предмет: Літературне читання, 4 клас
Тест виконано: 4 рази
12 запитань
Запитання 1

1.Вірші,присвячені опису природи належать до...

варіанти відповідей

пейзажної лірики

гумористичних творів

науково-художніх творів

Запитання 2

2.Т.Г.Шевченко є автором наступного твору

варіанти відповідей

"Чудовий Дніпро"

"Полудень"

"За сонцем хмаронька пливе"

"Сосна"

Запитання 3

4.Марія Олександрівна Вілінська--це справжнє ім'я...

варіанти відповідей

Лесі Українки

Марка Вовчка

Ліни Костенко

Запитання 4

3.В якому творі передано замилування спокоєм Дніпра?

варіанти відповідей

"Реве та стогне Дніпр широкий"

"Чудовий Дніпро"

"Плине білий човник"

"Буває,часом сліпну від краси.."

Запитання 5

5.У яких творах описано красу і цінність хліба

варіанти відповідей

Зернина

Плесо

Ходімо в поле,сину

Синиця

Запитання 6

6.Хто є автором твору "Яблуко"

варіанти відповідей

Д.Павличко

В.Симоненко

Т.Шевченко

С.Жупанин

Запитання 7

7.До прозових описів природи належить наступний твір

варіанти відповідей

"Реве та стогне Дніпр широкий"

"Чудовий Дніпро"

"Встала й весна..."

"Ходімо в поле,сину"

Запитання 8

9.Хто є автором вірша "Сипле,сипле,сипле сніг"?

варіанти відповідей

В.Симоненко

Л.Українка

І.Франко

Д.Павличко

Запитання 9

8."...Ще треті півні не співали,Ніхто нігде не гомонів..."-- з якоговірша ці рядки?

варіанти відповідей

"Сосна"

"Плине білий човник"

"Реве та стогне Дніпр широкий"

"Плесо"

Запитання 10

10.З ким розмовляє сосна у вірші "Сосна" М.Вовчка?

варіанти відповідей

з вітром весняним

з вітром осіннім

з сонечком ясним

зі срібним місяцем

Запитання 11

11.Які рядки з вірша належать В.Симоненку?

варіанти відповідей

"Сама ж господарка на колії доріг..."

"Сипле,сипле,сипле сніг.."

"Сю ніч зорі чомусь колючі.."

"Вже сонечко в море сіда..."

Запитання 12

12.У якому з творів зорі схожі на наляканих їжачків?

варіанти відповідей

"Здивовані квіти"

"Сипле,сипле,сипле сніг"

"Вже сонечко в море сіда"

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест