6 клас. НУШ. Узагальнення з теми «Алгоритми та програми»

Додано: 24 квітня
Предмет: Інформатика, 6 клас
22 запитання
Запитання 1

Файл, створений у середовищі Скретч, називають



варіанти відповідей

 проєктом 

 алгоритмом

 контейнером

 програмою

Запитання 2

 Як називають команди, об'єднані у групу в середовищі Scratch?


варіанти відповідей

 Спрайти

 Образи

Сценки

Скрипти

Запитання 3

Scratch - це

варіанти відповідей

Графічний редактор


Середовище програмування 

Програма для друку


ігрова програма

Запитання 4

Значення яких властивостей спрайтів можна змінювати під час

варіанти відповідей

змінити положення об'єкта

змінити колір і розміри об'єкта 

змінити форму об'єкта

змінити тло Сцени під час переходу на новий кадр сценарію тощо 

редагувати об'єкт в графічному редакторі

ховати об’єкт під час виконання деякої умови

Запитання 5

 Командою

можна змінити властивість...

варіанти відповідей

розташування по вертикалі

напрямок руху 



розташування по горизонталі

тип обертання

Запитання 6

Вкажи на команду для створення циклічних алгоритмів з визначеною кількістю повторень у середовищі Скретч

варіанти відповідей
Запитання 7

На скільки кроків переміститься об'єкт в результаті виконання даної програми?

варіанти відповідей

25

10

15

5

Запитання 8

Вкажи на неповне розгалуження

варіанти відповідей
Запитання 9

На скільки кроків переміститься виконавець алгоритму в результаті виконання даної програми?

варіанти відповідей

2

10

5

50

4

Запитання 10

Вкажи на команду реалізації повного розгалуження у Скретч

варіанти відповідей
Запитання 11

Обери блок, яким у середовищі скретч позначається цикл у розгалуженні

варіанти відповідей
Запитання 12

Що буде результатом виконання даної програми?

варіанти відповідей

Переміщення на 10 кроків

Переміщення на 20 кроків 

Переміщення на 15 кроків

Переміщення на 5 кроків

Запитання 13

На скільки кроків переміститься об'єкт в результаті виконання даної програми?

варіанти відповідей

8

30

20

15

0

Запитання 14

Яку геометричну фігуру намалює Рудий кіт у результаті виконання алгоритму, поданого на малюнку?

варіанти відповідей
Запитання 15

Кожна команда лінійного алгоритму обов'язково...

варіанти відповідей

виконується в залежності від умови

може виконуватися більше ніж один раз

виконується лише один раз

виконується безліч разів

Запитання 16

Базовими алгоритмічними структурами є

варіанти відповідей

лінійні (слідування)

лічильник

циклічні (повторення)

команда

умова

розгалуження

Запитання 17

Система команд виконавця це..

варіанти відповідей

блок-схема

команди, які можуть виконуватися більше ніж один раз

конкретні завдання спрямовані на досягнення мети проєкту

команди, які може виконати цей виконавець

Запитання 18

Щоб змінити зовнішній вигляд спрайта, потрібно обрати групу команд...

варіанти відповідей

рух

вигляд

події

датчики

Запитання 19

Якщо команди у скрипті виконуються одна за одною без повторень та пропусків, то така структура називається...

варіанти відповідей

циклічний алгоритм

алгоритм з розгалуженням

лінійний алгоритм

алгоритм з повторенням

Запитання 20

Алгоритми можуть бути подані такими способами...

варіанти відповідей

словесним

графічним

звуковим

послідовністю сигналів

Запитання 21

У якій групі команд знаходиться кнопка "очистити"

варіанти відповідей

олівець

рух

керувати

вигляд

Запитання 22

Завдяки чому ми можемо малювати в Scratch?

варіанти відповідей

блоку «перемістити вказівник миші»

  блоку «підняти олівець»

  блоку «опустити олівець»

блоку «коли натиснуто»

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест