Підсумок за розділом "У країні гумору"

Додано: 19 березня 2021
Предмет: Літературне читання, 4 клас
Тест виконано: 70 разів
8 запитань
Запитання 1

Познач автора вірша, у якому хлопчик бідкався, що на кані­кулах не має часу для відпочинку: усе читає книжку.

варіанти відповідей

Ірина Жиленко 

Грицько Бойко 

Іван Світличний

Запитання 2

Вірш Грицька Бойка «Хвастунець» має таку назву, тому що:


варіанти відповідей

поет розповідає про хороброго хлопчика Толю 

письменник захоплюється сміливістю Толі 

автор по-доброму підсміюється з вихвалянь хлоп­чика своєю сміливістю

Запитання 3

 Познач правильне тлумачення вислову прикусити язика.


варіанти відповідей

утриматися від необдуманих висловлювань, різко, раптово замовкнути

необачно сказати щось, не поміркувавши 

тримати язик за зубами, нічого не говорити

Запитання 4

 У вірші «Павучок - рудий бочок» Ірина Жиленко жартівливо розповідає про таку людську рису характеру, втілену в об­разі павучка, як:



варіанти відповідей

охайність

неквапливість

неорганізованість

Запитання 5

Визнач за описом персонажа зі збірки «Мисливські усміш­ки» Остапа Вишні.

Невеликий болотяний птах, сіренький, з біленьким на пузі пір'ячком, дуже меткий, з дуже довгим дзьо­бом, довгенькими ногами, зривається з характерним для нього криком і летить, навіжений, зиґзаґами.


варіанти відповідей

кулик

вальдшнеп

бекас

Запитання 6

 Автором твору, у якому розповідається про зустріч діда Арсена з білою марою, є:


варіанти відповідей

Остап Вишня 

Григір Тютюнник

Всеволод Нестайко

Запитання 7

Познач, хто у творі Григора Тютюнника «Біла мара» на під­ході до Крутої балки обзивав діда Арсена боягузом.

варіанти відповідей

інші рибалки

баба Арсениха

дід сам себе так обзивав

Запитання 8

Визнач основну думку оповідання Григора Тютюнника «Біла мара».

варіанти відповідей

Мари не буває, не треба її боятися .

Не тікай, а спочатку роздивися, що тебе злякало .

Краще посміятися із себе, ніж розсердитися на себе.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест