Підсумок за розділом «Казки маленькі, а розуму в них багато»

Додано: 29 лютого
Предмет: Літературне читання, 2 клас
12 запитань
Запитання 1

Слова «А чи зможеш ти стояти на одній нозі і, заплющивши очі, співати?»  узято з казки:

варіанти відповідей

«Сніг і заєць»

«Хитрий Півень»

"Нерозумне кошеня"

"Сніг і заєць"

Запитання 2

Кошеня, мишеня, кицька є персонажами казки:


варіанти відповідей

«Нерозумне кошеня»

«Казка про ґудзик»

"Сніг і заєць"

"Хитрий півень"

Запитання 3

Німецька народна казка «Пухкенький млинець» схожа до казки:


варіанти відповідей

«Рукавичка»

«Колобок»

"Колосок"

"Ріпка"

Запитання 4

Млинець зустрів у лісі:


варіанти відповідей

трьох звірів

п’ять звірів

двох звірів

чотирьох звірів

Запитання 5

Закінчи прислів’я «Лихе слово…»:

варіанти відповідей

не забувається

згадувати не хочеться

запам'ятовується

забувається

Запитання 6

Закінчи речення «Борсучок, який умів малювати…»:


варіанти відповідей

малював всіх звірят лісу

провів заняття з малювання для звірят

урятував мешканців лісу від вовка

малював кущ малини

Запитання 7

З яких підрозділів складається розділ ?

варіанти відповідей

Українські народні казки

Поетична скарбничка

Казки народів Європи

Казки народів Азії

Авторські казки

Запитання 8

Як називаються казки, які передаються із уст в уста?

варіанти відповідей

авторські

народні

усні

Запитання 9

Як називаються казки написані автором/авторкою?

варіанти відповідей

народні

особисті

авторські

Запитання 10

Як по- іншому називаюит автора казки?

варіанти відповідей

поет

казкар

письменник

Запитання 11

Яке прислів'я може бути заголовком до української народної казки "Хитрий півень"?

варіанти відповідей

Дивиться лисицею, а думає вовком.

На язиці медок, а на серці льодок

Не хитруй, бо натрапиш на хитрішого.

Запитання 12

Як називається розділ, який ми закінчили вивчати?

варіанти відповідей

Казки великі, а розуму в них ще більше

Казки маленькі, а розуму в них багато

Казки маленькі і розуму в них мало

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест