1. Усі слова в назвах пишуться з великої літери в рядку
2. З великої літери перше слово в назві пишеться в рядку
3. Усі слова пишуться з малої літери в рядку
4. У якому рядку назви посад, звань, титулів, рангів, чинів, санів пишуться з великої літери
5. У якому рядку всі найменування написано правильно
6. У якому рядку допущено орфографічну помилку
7. „Зайва” назва в рядку
8. Слово, велика/мала літера в якому пишеться залежно від контексту, ужито в рядку
9. Велика літера в найменуванні (1)(к)арпатсько-(2)(у)жгородська (3)(н)аступальна (4)(о)перація
(5)(у)країнського (6)(ф)ронту (7)(п)ід (8)(ч)ас (9)(в)еликої (10)(в)ітчизняної (11)(в)ійни пишеться у словах (номер зазначено перед словом)
10. Правил уживання великої літери дотримано в рядку
11. Правил уживання великої літери та лапок дотримано в рядку
12. Правил уживання великої літери та лапок дотримано в рядку:
А Північний полюс, центральна Слобожанщина
Б стадіон «Спартак», книги «Старого Заповіту»
В Декан хімічного факультету, доба Ренесансу
Г Генеральний секретар ООН, Євангеліє від Луки
Д Біловезька Пуща, дочка Прометея (Леся Українка)
13. Помилку в написанні слова іншомовного походження допущено в рядку
14. М’який знак треба писати на місці обох пропусків у рядку:
15. Букву и треба писати на місці обох пропусків у рядку:
16. Однакова кількість звуків і букв у всіх словах рядка:
17. Виділена буква позначає однаковий звук у кожному слові рядка:
18. Прочитайте текст і виконайте завдання
(1) Усе починається з дитинства, з колискової, з голосу материнської душі над колискою. (2) Уже в/перше звучання почутої мелодії на/вічно вплітається для маленької дитини багатоголосся душі та світу. (3) Від/тепер відкривається шлях її радощам, смуткові й веселості, тривогам, і сподіванням. (4) І, на/певно, головному — взаємності з життям, зі світом. (5) Колискова — це не/наче душа, яка ходить навшпиньках.
Окремо в цьому тексті пишуться слова
19. Прочитайте текст і виконайте завдання
(1) Усе починається з дитинства, з колискової, з голосу материнської душі над колискою. (2) Уже в/перше звучання почутої мелодії на/вічно вплітається для маленької дитини багатоголосся душі та світу. (3) Від/тепер відкривається шлях її радощам, смуткові й веселості, тривогам, і сподіванням. (4) І, на/певно, головному — взаємності з життям, зі світом. (5) Колискова — це не/наче душа, яка ходить навшпиньках.
Вставне слово вжито в реченні
20. Прочитайте текст і виконайте завдання
(1) Усе починається з дитинства, з колискової, з голосу материнської душі над колискою. (2) Уже в/перше звучання почутої мелодії на/вічно вплітається для маленької дитини багатоголосся душі та світу. (3) Від/тепер відкривається шлях її радощам, смуткові й веселості, тривогам, і сподіванням. (4) І, на/певно, головному — взаємності з життям, зі світом. (5) Колискова — це не/наче душа, яка ходить навшпиньках.
Складним є речення
21. Прочитайте текст і виконайте завдання
(1) Усе починається з дитинства, з колискової, з голосу материнської душі над колискою. (2) Уже в/перше звучання почутої мелодії на/вічно вплітається для маленької дитини багатоголосся душі та світу. (3) Від/тепер відкривається шлях її радощам, смуткові й веселості, тривогам, і сподіванням. (4) І, на/певно, головному — взаємності з життям, зі світом. (5) Колискова — це не/наче душа, яка ходить навшпиньках.
Пунктуаційну помилку допущено в реченні
22. Помилку в написанні прислівника допущено в рядку:
23. Спрощення в групах приголосних треба позначати на письмі в усіх словах рядка:
24. Помилково утворено форму ступеня порівняння прикметника в реченні:
25. Правильно розставлено розділові знаки при прямій мові в реченні:
26. Помилку у творенні ступенів порівняння прикметників допущено в рядку:
27. Усі слова пишуться з подвоєнням приголосних:
28. Укажіть рядок, де немає помилок у формі кличного відмінка іменників:
29. Укажіть неправильне твердження:
30. Не відбувається подвоєння в усіх словах іншомовного походження в рядку:
31 З великої літери треба писати обидва слова в рядку:
32. Усі складні слова треба писати через дефіс у рядку:
33. Визначте правильне тлумачення фразеологізму "заливати за шкуру сала":
34. Укажіть рядок з означено-особовим реченням:
35. Укажіть рядок з безособовим реченням:
36. Укажіть рядок з неозначено-особовим реченням:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома