1.Козаченьки вирушають в похід («Засвіт встали козаченьки»):
а) з полуночі;
б) після сніданку;
в) пообіді;
г) увечері.
2. Мати очікуватиме на повернення сина («Засвіт встали козаченьки») через:
а) півмісяця;
б) півроку;
в) чотири неділеньки;
г) рік.
Прикмета, яка, на думку козака, не дозволить йому швидко вернутися додому («Засвіт встали козаченьки»):
а) кінь спіткнувся;
б) зіпсувалося;
в) у двір прилетіло багато горобців;
г) пов’яли квіти на підвіконні.
Про що просить син свою матінку перед від’їздом («Засвіт встали козаченьки»):
а) молитися за нього;
б) не згадувати про нього лихим словом;
в) писати листи;
г) прийняти Марусю як рідну дитину.
Унаслідок вітру «Віють вітри, віють буйні»:
а) пішов сильний дощ;
б) облетіли пелюстки на квітах;
в) гнулися дерева;
г) неможливо було вийти на прогулянку з милим.
У чому витрачає свої літа молодії героїня пісні «Віють вітри, віють буйні»:
а) непосильній праці;
б) горі і стражданні;
в) догляданні малого паненяти;
г) відпочинку.
На думку молодиці, «не поправлять сльози її» («Віють вітри, віють буйні»):
а) матеріального становища;
б) здоров’я;
в) щастя;
г) долі.
8. Героїні пісні «тяжко жити» («Віють вітри, віють буйні»):
а) без милого;
б) у батьків милого;
в) від повсякденної непосильної праці;
г) бо дуже захворіла.
Зілля, яким дівчина отруїла Гриця («Ой не ходи, Грицю…»), вона:
а) викопала;
б) купила на базарі;
в) випросила у ворожки;
г) сама виростила.
Як героїня твору характеризує дівчат на вечорницях («Ой не ходи, Грицю…»):
а) мудрі;
б) полохливі;
в) чарівниці;
г) веселунки.
У вівторок молодиця («Ой не ходи, Грицю…»):
а) зіллячко прополоскала;
б) Гриця отруїла;
в) зілля ізварила;
г) ходила до ворожки.
Який художній засіб використано у таких конструкціях(«Ой не ходи, Грицю…»):
«Чи щаслива ж та билинка, що росте на полі?..», «Що на полі, що на пісках, без
роси, на сонці?..», «Де ти, милий, чорнобривий?Де ти?..»
а) метафори;
б) епітети;
в) риторичні оклики;
г) риторичні питання.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома