Побудова зображень в лінзі

Додано: 31 жовтня 2019
Предмет: Фізика, 9 клас
Тест виконано: 159 разів
8 запитань
Запитання 1

Промінь, який проходить крізь лінзу, не змінює напряму за умови, що він...

варіанти відповідей

паралельний головній оптичній осі лінзи

не перетинає головну оптичну вісь лінзи

проходить через оптичний центр лінзи

 проходить через фокус лінзи

Запитання 2

Предмет міститься у фокусі збиральної лінзи. Його зображення утворюється...

варіанти відповідей

уявне, зменшене, пряме

не існує

Збільшене, перевернуте, дійсне

зменшене, дійсне, перевернуте

Запитання 3

Яке зображення не може утворитися у збиральній лінзі?

варіанти відповідей

Дійсне збільшене

Дійсне зменшене

Уявне збільшене

Уявне зменшене

Запитання 4

Розміри зображення, утвореного збиральною лінзою, дорівнюють розмірам предмета, якщо той міститься...

варіанти відповідей

у фокусі лінзи

 у подвійному фокусі

між оптичним центром і фокусом

за подвійним фокусом

Запитання 5

У якому випадку розсіювальна лінза дає дійсне зображення предмета?

варіанти відповідей

Якщо він розташований між оптичним центром і фокусом

Якщо він розташований між фокусом і подвійним фокусом

 Якщо він розташований за подвійним фокусом

У жодному з перелічених випадків

Запитання 6

У якому випадку зображення, отримане за допомогою збиральної лінзи, буде уявним?

варіанти відповідей

Якщо предмет розміщений між оптичним центром і фокусом

Якщо предмет розміщений між фокусом і подвійним фокусом

Якщо предмет розміщений за подвійним фокусом 

У всіх перелічених випадках

Запитання 7

Оптична сила лінзи дорівнює -4 дптр. Яка це лінза та якою є відстань між її фокусами?

варіанти відповідей

Збиральна, 25 см

 Розсіювальна, 50 см

Збиральна, 4 м

Розсіювальна, 25 см

Запитання 8

Оптична сила -

варіанти відповідей

Пряма, яка проходить через центри сферичних

поверхонь, що обмежують лінзу

Величина, обернена до фокусної відстані

Точка, у якій після заломлення збираються

паралельні головній оптичній осі промені

центр лінзи

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест