Подібність трикутників. Розв`язування прямокутних трикутників.

Додано: 14 травня 2020
Предмет: Геометрія, 8 клас
Тест виконано: 251 раз
12 запитань
Запитання 1

Знайти сторони x, y, z трикутника АВС

варіанти відповідей

6; 7; 8;

18; 21; 24

12, 14; 16;

3; 3,5; 4.

Запитання 2

Знайти периметр та площу трикутника АВС. Якщо АМ = 6см, MN = 8см.

варіанти відповідей

48см; 192 см2;

48см; 96 см2;

24см; 24 см2;

24см; 48 см2.

Запитання 3

Оберіть, який з відрізків зображених на малюнку є похилою проведеною до прямої a.

варіанти відповідей

AB;

BC;

AC.

Запитання 4

Знайти висоту х трикутника АВС


варіанти відповідей

9 см;

25 см;

15 см;

18,5 см

Запитання 5

∆А1В1С1∼∆АВС. ∠А=50°, а ∠В на 18° більший від ∠А. Знайдіть ∠С1.

варіанти відповідей

68°;

22°;

62;

98°

Запитання 6

Знайдіть катети рівнобедреного прямокутного трикутника, якщо його гіпотенуза дорівнює 16.

варіанти відповідей

4√2;

8;

8√2;

4.

Запитання 7

Сторони одного трикутника дорівнюють 7см, 9см, 11см. Знайдіть сторони трикутника подібного даному, якщо найменша сторона його дорівнює 28 см.

варіанти відповідей

18см; 44см;

27см; 33см;

36 см; 40 см;

36см; 44 см.

Запитання 8

За якою ознакою подібні дані трикутники?

варіанти відповідей

І

ІІ

ІІІ

не можливо встановити

Запитання 9

Катети прямокутного трикутника відносяться як 12:5, а гіпотенуза дорівнює 39см. Знайдіть катети трикутника.

варіанти відповідей

5 см; 12см;

45см; 108см;

9см; 21,6см;

15см; 36см.

Запитання 10

Діагональ квадрата зі стороною 6 см дорівнює...

варіанти відповідей

3см;

6√3см;

6√2см;

36см.

Запитання 11

Яке з наведених тверджень є правильним? У прямокутному трикутнику:

варіанти відповідей

квадрат гіпотенузи дорівнює різниці квадратів катетів;

 гіпотенуза дорівнює сумі квадратів катетів;

гіпотенуза дорівнює різниці квадратів катетів;

квадрат гіпотенузи дорівнює сумі квадратів катетів.

Запитання 12

Чому дорівнює сума гострих кутів прямокутного трикутника?

варіанти відповідей

 30⁰;

 45⁰;

 90⁰;

180⁰.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест