Подвоєння літер відбувається в усіх словах рядка
Подвоєні літери треба писати в усіх словах рядка
Подвоєні букви треба писати на місці обох пропусків у рядку
Подвоєні літери треба писати в усіх словах рядка
Подвоєння літер на місці пропуску НЕ ВІДБУВАЄТЬСЯ в усіх словах рядка
Подовження приголосних відбувається у формі Ор. в. однини всіх слів рядка
Прочитайте речення.
І радісн(1)о, що Київ наш осін(2)ій.
Хоч довгу путь у світі перейшов.
Весь у труді, у натхнен(3)і, у горін(4)і,
Весь на риштован(5)ях нових будов!
подвоєні літери треба писати на місці всіх цифр, ОКРІМ
Прочитайте речення
Сонце з батогом промін(1)я— вогнян(2)ий погонич.
Навпростець по небі — сині хмари в перегони.
На куделі верховіт(3)я сиве павутин(4)я
Підпирає далечін(5)ю гори сині.
Подвоєні літери треба писати на місці всіх цифр, ОКРІМ
Прочитайте уривок.
І не знало міщанське кодло,
коли я захлиналась лихом,
що душа між люди виходила,
(1)забинтова(н/н)а білим сміхом.
І в житті, як на полі (2)мі(н/нн)ому,
я просила в цьому (3)сторі(ч/чч)і
хоч би той (4)магази(н/нн)ий мінімум:
– Люди, будьте взаємно (5)(в/вв)ічливі!
Подвоєні літери потрібно писати в усіх словах, ОКРІМ позначеного цифрою
Прочитайте речення.
На рівнин(1)ому березі Ел(2)ади зібралося числен(3)е військо, а морські хвилі гойдали споряджен(4)і в дорогу кораблі: Менелай прагне помститися Парісу за викраден(5)я Єлени.
Подвоєні літери треба писати на місці всіх цифр, ОКРІМ
Прочитайте речення (цифри в дужках позначають наступне слово).
(1)Виробле(н,нн)і віками найкращі форми (2)віта(н,нн)ь у (3)повсякде(н,нн)ому (4)спілкува(н,нн)і – це не якась забаганка, а наш (5)буде(н,нн)ий етикет, наша культура (6)взаєми(н,нн).
Без подвоєних літер треба писати слова, позначені цифрами
1. Прочитайте речення (цифри в дужках позначають наступне слово).
Правила користува(н,нн)я метрополітеном обов’язкові для осіб, які перебувають на його території (у межстанційних (2)ту(н,нн)елях, в (3)облаштова(н,нн)их підземних переходах, у вагонах поїздів). Пасажири (4)пови(н,нн)і бути взаємно (5)(в,вв)ічливими, дбайливо ставитися до споруд та (6)обладна(н,нн)я, дотримуватися норм поведінки в громадських місцях.
Без подвоєних літер треба писати слова, позначені цифрами в рядку
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома