Подвоєння і подовження

Додано: 11 жовтня 2020
Предмет: Українська мова, 11 клас
Тест виконано: 757 разів
12 запитань
Запитання 1

  Подвоєння літер відбувається в усіх словах рядка


варіанти відповідей

від..аль, старан..ий, нал..ю

узбереж..я, розкіш..ю, ніжніст..ю

числен..ість, розріс..я, священ..ик

стат..ею, безсон..ий, вирощен..ий

бов..аніти, нескінчен..ий, ..вічливий

Запитання 2

Подвоєні літери треба писати в усіх словах рядка


 


варіанти відповідей

радіст..ю, нездолáн..ий, зіл..я

зван..я, жовч..ю, розрізан..ий

завдан..я, велич..ю, старан..о

зроблен..ий, забут..я, с..авець

піч..ю, стоптан..ий, священ..е

Запитання 3

 Подвоєні букви треба писати на місці обох пропусків у рядку



варіанти відповідей

записати до щоден..ика, лебедин.. ий пух

від..зеркалене зображення, кілька стат..ей

пісен..а спадщина, зав..ишки з будинок

чавун..і ґрати, поро..саджувати квіти

суцвіт..я черемхи, раннє надвечір..я

Запитання 4

Подвоєні літери треба писати в усіх словах рядка



варіанти відповідей

бе..захисний, с..авці, написан..ий

сприян..я, шален..ий, розрі..ся

баштан..ик, проніс..я, ніжніст..ю

бов..аніти, віділ..ється, цілин..ий

міськ..ом, під..аний, передміст..я

Запитання 5

  Подвоєння літер на місці пропуску НЕ ВІДБУВАЄТЬСЯ в усіх словах рядка



варіанти відповідей

облич..я, гусен..я, безсмерт..я, щаст..я

лист..я, фарбован..ий, молодіст..ю, від..іл

червон..а, Галич..ина, набран..ий, священ..ий

священ..ик, побуквен..ий, фін..ський, піц..а

повіст..ю, солов’їн..ий, щен..я, бут..я

Запитання 6

   Подовження приголосних відбувається у формі Ор. в. однини всіх слів рядка


варіанти відповідей

верф, паралель, подорож, мазь

пам’ять, сіль, велич, лазур

вуаль, буденність, суміш, папороть

кров, заметіль, емаль, світлотінь

магістраль, ціль, мігрень, мідь

Запитання 7

 Прочитайте речення.

І радісн(1)о, що Київ наш осін(2)ій.

Хоч довгу путь у світі перейшов.

Весь у труді, у натхнен(3)і, у горін(4)і,

Весь на риштован(5)ях нових будов!

подвоєні літери треба писати на місці всіх цифр, ОКРІМ

варіанти відповідей

1

2

3

4

5

Запитання 8

   Прочитайте речення

Сонце з батогом промін(1)я— вогнян(2)ий погонич.

Навпростець по небі — сині хмари в перегони.

На куделі верховіт(3)я сиве павутин(4)я

Підпирає далечін(5)ю гори сині.

Подвоєні літери треба писати на місці всіх цифр, ОКРІМ


варіанти відповідей

1

2

3

4

5

Запитання 9

 Прочитайте уривок.

І не знало міщанське кодло,

коли я захлиналась лихом,

що душа між люди виходила,

(1)забинтова(н/н)а білим сміхом.

І в житті, як на полі (2)мі(н/нн)ому,

я просила в цьому (3)сторі(ч/чч)і

хоч би той (4)магази(н/нн)ий мінімум:

– Люди, будьте взаємно (5)(в/вв)ічливі!

Подвоєні літери потрібно писати в усіх словах, ОКРІМ позначеного цифрою


варіанти відповідей

1

2

3

4

5

Запитання 10

 Прочитайте речення.

На рівнин(1)ому березі Ел(2)ади зібралося числен(3)е військо, а морські хвилі гойдали споряджен(4)і в дорогу кораблі: Менелай прагне помститися Парісу за викраден(5)я Єлени.

Подвоєні літери треба писати на місці всіх цифр, ОКРІМ


варіанти відповідей

1

2

3

4

5

Запитання 11

  Прочитайте речення (цифри в дужках позначають наступне слово).

(1)Виробле(н,нн)і віками найкращі форми (2)віта(н,нн)ь у (3)повсякде(н,нн)ому (4)спілкува(н,нн)і – це не якась забаганка, а наш (5)буде(н,нн)ий етикет, наша культура (6)взаєми(н,нн).

Без подвоєних літер треба писати слова, позначені цифрами


варіанти відповідей

1, 2, 3                   

2, 4, 6

1, 4, 5                    

3, 4, 6              

1, 2, 6

Запитання 12

1.      Прочитайте речення (цифри в дужках позначають наступне слово).

Правила користува(н,нн)я метрополітеном обов’язкові для осіб, які перебувають на його території (у межстанційних (2)ту(н,нн)елях, в (3)облаштова(н,нн)их підземних переходах, у вагонах поїздів). Пасажири (4)пови(н,нн)і бути взаємно (5)(в,вв)ічливими, дбайливо ставитися до споруд та (6)обладна(н,нн)я, дотримуватися норм поведінки в громадських місцях.

Без подвоєних літер треба писати слова, позначені цифрами в рядку



варіанти відповідей

1,2

2,3

3,4

4,5

5,6

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест