Похідна та застосування

Додано: 17 березня 2023
Предмет: Алгебра, 10 клас
Тест виконано: 450 разів
12 запитань
Запитання 1

Знайдіть проміжки зростання функції  (x) = 24– 2x3 

варіанти відповідей

(– ∞ ; – 2]∪[2; + ∞)

(– ∞ ; 2]

[ – 2; 2];                     

[2; + ∞)

(– ∞ ; 2]∪[2; + ∞)

Запитання 2

Знайдіть проміжки спадання функції f(x) = −81+ 3x3

варіанти відповідей

(– ∞ ; – 3]∪[3; + ∞)

(– ∞ ; 3]

[ – 3; 3]; 

 [3; + ∞)


(– ∞ ; 3]∪[3; + ∞)

Запитання 3

За графіком функції у = f ´(x), зображеного на рисунку, знайдіть точки мінімуму функції у = f (x).

варіанти відповідей

− 3

− 2

− 1,5

0

1,5

2

3

Запитання 4

Знайдіть критичні точки функції f(х) = х2 − 5х + 6.

варіанти відповідей

− 3

− 2

2

2,5

3

5

Запитання 5

Знайдіть точку максимуму функції f(x) = (х2 − 3x)∕(х + 1).

варіанти відповідей

− 3

− 1

0

1

3

6

Запитання 6

Виберіть проміжки зростання функції, графік похідної якої зображено на рисунку

варіанти відповідей

[− 4; 2]

[− 1; 0]

[− 3; − 1)

(− 1; 1,5]

[− 3; 1,5]

[0; 3]

Запитання 7

Знайти кутовий коефіцієнт дотичної до графіка функції у=х3 -2х2 +6 в точці х0=2. ( Прислати розв'язання)

варіанти відповідей

7

-7

-4

4

Запитання 8

Знайти похідну функції f(х)= x⋅sinx

варіанти відповідей

f′(х)= sinx - x⋅cosx

 f′(х)=x⋅sinx - cosх

f′(х)= sinx + x⋅cosx

 f′(х)=x⋅sinx + cosx

Запитання 9

Знайти тангенс кута нахилу дотичної до графіка функції у= х3 - х в точці х0 =0

варіанти відповідей

-1

1

0

2

Запитання 10

Складіть рівняння дотичної до графіка функції (x) = 2х∕(х − 1) в точці з абсцисою х0 = − 2. У відповідь записати значення дотичної при х = 9

варіанти відповідей

6

3

1

− 3

− 6

Запитання 11

Знайдіть похідну функції у = (х2 – 5х + 2)4

варіанти відповідей

у′ = 4(х2 – 5х + 2)3

у′ = 3(х2 – 5х + 2)3

у′ = 4(х2 – 5х + 2)3(2х − 5)

у′ = 3(х2 – 5х + 2)3(2х − 5)

Запитання 12

Знайдіть похідну функції у = √(6х2 + 7х)

варіанти відповідей

1∕√(6х2 + 7х)

1∕2√(6х2 + 7х)

(6х + 7)∕2√(6х2 + 7х)

(12х + 7)∕2√(6х2 + 7х)

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест