похідна та її застосування

Додано: 30 квітня 2020
Предмет: Алгебра, 10 клас
Тест виконано: 252 рази
12 запитань
Запитання 1

На рисунку зображено графік функції у=f(х) та дотичну до нього в чочці з абсцисою х0. Знайти значення похідної f|0)

варіанти відповідей

√3

3

√3

1

-1

Запитання 2

Скільки критичних точок на проміжку[a;b] має функція, графік якої зображено на малюнку

варіанти відповідей

2

3

1

4

визначити неможливо

Запитання 3

На малюнку зображено графік похідної функції у= f(х), визначеної на множені дійсних чисел. Скільки проміжків спадання має функція у= f(х)

варіанти відповідей

1

2

3

визначити не можливо

Запитання 4

Чому дорівнює похідна функції у = -2х3 + 3cos x?

варіанти відповідей

-6х2 + 3sinx

-6х2 - 3sinx

-6х2 - 3соsx

-6х2 + 3соsx

Запитання 5

Чому дорівнює похідна функції y=5x2+6/х2+3ctgx?

варіанти відповідей

10х - 12/х3 - 3/sin2x

- 12/х3 - 3/sin2x

10х - 12/х - 3/sin2x

10х - 12/х - 3/sinx

Запитання 6

Чому дорівнює значення похідної функції f(x) = х2 + х – 7 в точці хо = – 1?

варіанти відповідей

-1

1

0

-2

Запитання 7

Знайти точки екстремумів функції у=(х-1)2(х-5)2

варіанти відповідей

хmax=3, хmin=1, хmin=5

хmin=3, хmax=1, хmax=5 

хmax=1, хmin=5

хmax=5, хmin=1

Запитання 8

Знайти точку максимуму функції у= х4-4х2

варіанти відповідей

хmax=2

хmax=- √2

хmax=0

хmax= ±√2

Запитання 9

Знайдіть критичні точки функції f(x) = х3 - 3х

варіанти відповідей

0

0; 3

-1;1

-√3;0;√3

Запитання 10

Знайдіть проміжки зростання і спадання функції:f(x)=х3+3х2-9х

варіанти відповідей

Зростає на (-∞; -3] і [-1; +∞), спадаєна [-3;-1]

Зростає на (-∞; -3] і [1; +∞), спадаєна [-3;1]

Зростає на (-∞; 9] і [-1; +∞), спадаєна [9;-1]

Зростає на (-∞; -4] і [-1; +∞), спадаєна [-4;-1]

Запитання 11

Вказати значення х в яких похідна функції дорівнює нулю

варіанти відповідей

-3;-1;0;1;2;3;4

-4;-2;0;2;

-4;-2;0;2;4

-3;-1;1;3

Запитання 12

Знайти найменше значення функції: y= x 2+4x-6 на [-3;2]


варіанти відповідей

-10

-11

-9

6

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест