Поліваріантне розгалуження

Додано: 30 березня 2022
Предмет: Інформатика, 8 клас
Тест виконано: 55 разів
18 запитань
Запитання 1

Чому дорівнює А після виконання оператора, якщо початкове значення А = 8?

Позначте одну правильну відповідь.

    Case А mod 10 of

        0..3 : A := A*2;

        3..5 : A := A+10;

        6..9 : A := A*10;

        end;

варіанти відповідей

16

8

80

18

Запитання 2

Чому дорівнює А після виконання оператора, якщо початкове значення А = 22?

Позначте одну правильну відповідь.

    Case А mod 10 of

        0..3 : A := A*2;

        3..5 : A := A+10;

        6..9 : A := A*10;

        end;     

варіанти відповідей

44

220

22

32

Запитання 3

Чому дорівнює А після виконання оператора, якщо початкове значення А = 13?

Позначте одну правильну відповідь.

    Case А mod 10 of

        0..2 : A := A*2;

        3..5 : A := A+10;

        6..9 : A := A*10;

         end;

варіанти відповідей

26

130

13

23

Запитання 4

Визначте, який оператор реалізує дію: 

Вивести у поле Edit1 кількість цифр в цілому числі А, що належить діапазону від 1 до 999.

Позначте всі правильні відповіді.

варіанти відповідей

 If A<10 Then Edit1.Text := '1' Else

If A<100 Then Edit1.Text := '2' Else Edit1.Text := '3';

Case А of

            0..9 : Edit1.Text := '1';

            10..99 : Edit1.Text := '2';

            100..999 : Edit1.Text := '3';

             end;

If A<10 Then Edit1.Text := IntToStr(A) Else 

       If A<100 Then Edit1.Text := IntToStr(A div 10)

               Else Edit1.Text := IntToStr(A div 100);

Edit1.Text := IntToStr(A div 100);

Запитання 5

Чому дорівнює А після виконання оператора, якщо початкове значення А = 9?

    Case А of

        0..3 : A := A*2;

        3..5 : A := A+10;

        6..9 : A := A*10;

        Else А := 100;

         end;

варіанти відповідей

18

19

90

100

Запитання 6

До оператора If A = 0 Then B := C Else B := D; знайти еквівалентний:

варіанти відповідей

If A< >0 Then B := D Else B := C;

If A >= B Then A := A–B Else B := B–A;

If A >= B Then H := Y Else H := X;

 If A >= B Then B := A Else A := B;

Запитання 7

Оператор Case дозволяє...

варіанти відповідей

вибрати один із декількох операторів залежно від значення деякого виразу

вибрати один із декількох операторів не залежно від значення деякого виразу

 вибрати не один із декількох операторів залежно від значення деякого виразу

Запитання 8

В яких ситуаціях застосовують вкладені розгалуження?

варіанти відповідей

Якщо виникає необхідність при виконанні деякої умови робити знову вибір

Якщо виникає необхідність при невиконанні деякої умови робити знову вибір

Запитання 9

Для розвязування яких задач використовують оператор вибору?

варіанти відповідей

Коли доводиться використовувати декілька вказівок розгалуження, вкладених одна в одну

Коли потрібно вибрати багато варіантів із декількох

Коли потрібно зробити вибір оператора залежно від значення змінної

Коли потрібно вибрати два варіанти із декількох

Запитання 10

Що таке селектор?

варіанти відповідей

Змінна дійсного типу

Вираз будь-якого типу

Змінна або вираз порядкового типу

Запитання 11

Назвати функції оператора вибору Case

варіанти відповідей

Вибір одного з декількох операторів залежно від значення селектора

Вибір одного з декількох операторів незалежно від значення селектора

Запитання 12

Чому дорівнює В після виконання оператора, якщо початкове значення А = 4?

    Case А of

        0..3 : В := A*2;

        3..5 : В := A+10;

        6..9 : В := A*10;

        Else В := 100;

        end;

варіанти відповідей

18

19

14

120

Запитання 13

Яким буде значення змінної S виконання оператора, якщо N=3:

 Case N of 

  1,2,12 : S:='Зима'; 

  3,4,5: S:='Весна';

  6,7,8: S:='Літо';

  9,10,11: S:='Осінь'

  else S:='Неправильний номер місяця';

 End;

варіанти відповідей

Весна

Зима

Літо

Осінь

Неправильний номер місяця

Запитання 14

Яким буде значення змінної S після виконання оператора, якщо N=13:

 Case N of 

  1,2,12 : S:='Зима'; 

  3,4,5: S:='Весна';

  6,7,8: S:='Літо';

  9,10,11: S:='Осінь'

  else S:='Неправильний номер місяця';

 End;

варіанти відповідей

Весна

Зима

Літо

Осінь

Неправильний номер місяця

Запитання 15

Яким буде значення змінної P після виконання фрагменту програми для N=6:

Case N of 

  1..5 : P:='Робочий день'; 

  6, 7 : P:='Вихідний день'

  else P:='Неправильний день тижня'; 

 End;

варіанти відповідей

Робочий день

Вихідний день

Неправильний день тижня

6

Запитання 16

Яким буде значення змінної P після виконання фрагменту програми для N=2:

Case N of 

  1..5 : P:='Робочий день'; 

  6, 7 : P:='Вихідний день'

  else P:='Неправильний день тижня'; 

 End;

варіанти відповідей

Робочий день

Вихідний день

Неправильний день тижня

6

Запитання 17

Яким буде значення змінної W після виконання фрагменту програми, якщо N=5:

 Case N of

  1, 2, 3 : W:='Потрібно навчатись краще!';

  4, 5, 6 : W:='Намагайся працювати краще!';

  7, 8, 9 : W:='Це вже не погано!';

  10, 11, 12 : W:='Молодець!'

   Else W:='Такої оцінки не має!'

 End; 

варіанти відповідей

Це вже не погано!

Потрібно навчатись краще!

Намагайся працювати краще!

Такої оцінки не має!

Запитання 18

Яким буде значення змінної W після виконання фрагменту програми, якщо N=20:

 Case N of

  1, 2, 3 : W:='Потрібно навчатись краще!';

  4, 5, 6 : W:='Намагайся працювати краще!';

  7, 8, 9 : W:='Це вже не погано!';

  10, 11, 12 : W:='Молодець!'

   Else W:='Такої оцінки не має!'

 End; 

варіанти відповідей

Це вже не погано!

Потрібно навчатись краще!

Намагайся працювати краще!

Такої оцінки не має!

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест