Набір кольорових, графічних, словесних, типографічних, дизайнерських, постійних елементів (констант), що забезпечують візуальну і змістову єдність товарів (послуг) усієї вихідної від фірми інформації, її внутрішнього оформлення- це
Поняття «фірмовий стиль» тісно пов’язане з термінами:
Основні складові фірмового стилю:
Це назва, термін, символ або дизайн (або комбінація всіх цих понять), що позначають певний вид товару або послуги окремо взятого виробника (або групи виробників) і виділяють його серед товарів і послуг інших виробників.
Причини виникнення брендингу:
Розвиненим брендом (strong brand) вважається такий бренд:
Позиціонування - це
Види брендів за здатністю впливати на свідомість споживача:
Переваги бренду:
Види товарних знаків:
Набір засобів, за допомогою яких створюють образ: форми, кольори, стиль - це
Ім`я бренду повинно бути:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома