Поняття кореня n-го степеня та його властивостей, степеневої функції, її властивостей і графіка (повторення)

Тест виконано: 35 разів
18 запитань
Запитання 1

Обчисліть ∜16 - ∛-27

варіанти відповідей

0

5

1

7

Запитання 2

Знайдіть значення виразу (√11-1)(√11+1)

варіанти відповідей

√10

9

10

√11

Запитання 3

На якому з рисунків зображено графік функції y=1−x2 ?

варіанти відповідей
Запитання 4

Обчисли 5(∛4)3

варіанти відповідей

17

15

20

60

Запитання 5

Обчисли ∜2 ⋅ ∜8

варіанти відповідей

10

2

4

16

Запитання 6

Обчисли ∛135 : ∛5

варіанти відповідей

3

27

15

45

Запитання 7

Який з виразів не має змісту?

варіанти відповідей

∛-64

  −8

 ∜-16

0

Запитання 8

Обчислити 8 * 4

варіанти відповідей

−2

8

4

2

Запитання 9

Обчислити 16=

варіанти відповідей

4

−8

8

1/8

Запитання 10

Обчислити (273 * 35) : 97

варіанти відповідей

3

1

0

9

Запитання 11

(0,5)−2

варіанти відповідей

4

0,25

−4

25

Запитання 12

Якщо 2n=3 то 4n+1=

варіанти відповідей

12

18

13

36

Запитання 13

Обчисліть (26 * 56) :104

варіанти відповідей

101.5

102

108

104

Запитання 14

Обчислити ( 2-1.6 * 41.3) : 4

варіанти відповідей

1

−1

2

0,5

Запитання 15

Знайти значення виразу 810,25 - 90,5 - 0,2-2=

варіанти відповідей

9

−25

26

−12

Запитання 16

0,00090,5 * 104

варіанти відповідей

30

0,3

300

9000

Запитання 17

(∛a * √a) : а

варіанти відповідей

√a

0

1

a2

Запитання 18

Дано числа a=2∛10; b=3∛3; c=4. Розташуйте їх у порядку спадання.

варіанти відповідей

a; b; c

a; c; b

b; a; c

b; c; a

c; b; a

c; a; b

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест