Поняття про модуль. Створення графічних примітивів

Додано: 14 лютого
Предмет: Інформатика, 7 клас
6 запитань
Запитання 1

Спосіб надання деякого коду для використання у програмі

варіанти відповідей

функція

модуль

алгоритм

Запитання 2

Щоб підключити модуль створення векторної графіки застосовують таку конструкцію:

варіанти відповідей

import turtle

import random

import math

Запитання 3

Щоб підключити модуль, що містить додаткові команди для роботи з числами застосовують таку конструкцію:

варіанти відповідей

import turtle

import random

import math

Запитання 4

Щоб підключити модуль, що містить функції для генерування випадкових чисел застосовують таку конструкцію:

варіанти відповідей

import turtle

import random

import math

Запитання 5

Які з команд означають Підняти перо та Опустити перо?

варіанти відповідей

goto (x, y)

up ()

down ()

write (s)

Запитання 6

Які команди потрібні для зафарбування замкнених фігур?

варіанти відповідей

begin_fill()

width (n)

forward(x)

end_fill()

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест