Екосистема складається з:
Укажіть штучну екосистему:
Сукупність особин певного виду, які тривалий час (багато поколінь) живуть на певній території і вільно схрещуються між собою
Виберіть автотрофні організми:
Виберіть гетеротрофні організми:
Як називається ділянка середовища, яку займає біоценоз?
Продуктивність біоценозу - це...
Що позначає кількість нових особин за певний проміжок часу на одну особину?
Яка рослинна спільнота має найбільшу видову різноманітність?
Прикладами конкурентних взаємовідносин є відносини між:
Популяційні хвилі можуть бути:
Гриби-сапротрофи є:
Ланцюги живлення, зазвичай, складаються з 5-6 ланок, оскільки:
Оберіть ознаки продуцентів:
Яка послідовність правильно відображає передавання енергії у ланцюгу живлення?
Найбільшу концентрацію отруйних речовин у забрудненому біогеоценозі можна виявити в організмі:
Середнє число особин на одиницю площі чи об'єму
Об"ектом дослідження екології є
Укажіть правильне твердження щодо ланцюга живлення:
І. Кожна ланка ланцюга займає окремий рівень.
ІІ. Кожна наступна ланка накопичує біомасу, що дорівнює біомасі попередньої ланки.
Визначте характеристику, яка вказує на високу стійкість біогеоценозу:
Консументами І порядку можуть бути :
Макросистемами( біомами) є
Укажіть, які біогеоценози є найпродуктивнішими:
Назвати, який організм є консументом ІІ порядку у ланцюзі живлення: пшениця - миша - вуж - орел
Які екосистеми не здатні підтримувати свою стабільність без втручання людини?
Основу для харчування всієї екосистеми створюють:
Екологічна ніша це:
Дайте характеристику біогеоценотичного рівня організації, обравши по одній характеристиці із кожної групи:
І. Розміри: а) мікроскопічні; б) включають площу живлення домінантного виду тварин; в) менші за площу живлення домінантного виду тварин
. ІІ. Видова різноманітність: а) мають тільки один вид тварин; б) мають представників всіх царств живої природи; в) включають по одному виду тварин та рослин.
ІІІ. Науки, які вивчають цей рівень: а) цитологія; б) екологія; в) популяційна генетика.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома