Послідовне з’єднання провідників

Додано: 14 березня 2020
Предмет: Фізика, 8 клас
Тест виконано: 695 разів
8 запитань
Запитання 1

Послідовне з’єднання елементів в електричному колі зображено на малюнку

варіанти відповідей
Запитання 2

З'єднання провідників називають послідовним, якщо

варіанти відповідей

немає розгалуджень

є розгалудження

елементи кола розташовані один за одним

одні кінці всіх елементів приєднуються до однієї точки електричного кола, а інші кінці - до іншої

Запитання 3

У разі послідовного з'єднання провідників

варіанти відповідей

Загальна сила струму в колі дорівнює силі струму в кожному провіднику

Загальна сила струму в колі дорівнює сумі сил струмів в кожному провіднику

Загальна напруга в колі дорівнює напрузі на кожному провіднику

Загальна напруга в колі дорівнює сумі напруг на кожному провіднику

Загальна опір в колі дорівнює сумі опорів на кожному провіднику

Загальна опір в колі дорівнює опору на кожному провіднику

Запитання 4

Загальний опір семи однакових лампочок, з'єднаних послідовно, дорівнює 350 Ом. Який опір кожної лампочки?

варіанти відповідей

70 Ом

50 Ом

60 Ом

80 Ом

Запитання 5

Резистори, опори яких 2 і 3 Ом, з’єднані послідовно й підключені до джерела постійної напруги 15 В. Знайдіть силу струму в колі.

варіанти відповідей

5 А

45 А

3 А

7,5 А

Запитання 6

Резистори, опори яких 30 і 60 Ом, з’єднані послідовно й підключені до батарейки. Напруга на першому резисторі 3 В. Яка напруга на другому резисторі?

варіанти відповідей

6 В

3 В

0,1 А

18 В

Запитання 7

Скільки лампочок опором 150 Ом потрібно взяти для ялинкової гірлянди, що живиться напругою 220 В, якщо кожна лампочка розрахована на силу струму 49 мА?

варіанти відповідей

20

25

30

35

Запитання 8

У коло ввімкнені послідовно три провідники опорами 5, 6 і 12 Ом відповідно. Яка сила струму в колі і яку напругу прикладено до кінців кола, якщо напруга на другому провіднику 1,2 В?

варіанти відповідей

I=0,1 A; U=4,6B

I=0,2 A; U=2,3 B

І=4,6 А; U=0,2 В

І=0,2 А; U=4,6 В

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест