9 клас. Контрольна робота. Функції. Квадратична функція.

Додано: 16 травня 2024
Предмет: Алгебра, 9 клас
12 запитань
Запитання 1

Для побудови графіка функції у=х2 + 4 необхідно виконати:

варіанти відповідей

паралельне перенесення графіка функції у=х2 на 4 одиниці вправо вздовж осі Ох;

паралельне перенесення графіка функції у=х2 на 4 одиниці вліво вздовж осі Ох;

стиснення графіка функції у=х2 вздовж осі Оу у 4 рази;

паралельне перенесення графіка функції у=х2 на 4 одиниці вгору вздовж осі Оу;

Запитання 2

Областю значень функції f(x) = 2x2 + 4x - 6 є:

варіанти відповідей

(-∞;-1]

[-8;+∞)

(-∞;8]

[-1;+∞)

Запитання 3

Знайдіть нулі функції


варіанти відповідей

х=-1; х=2

х=1; х=2

х=2; х=3

Запитання 4

Знайдіть координати точки перетину з віссю ординат графіка функції

y= - 4x2- 3x+3

варіанти відповідей

(0; -4)

(-3; 0)

(0; 3)

(4; 3)

Запитання 5

Графік якої функції буде отримано, якщо паралельно перенести графік функції

у=х2 в напрямі осі х на 3 одиниці вправо

варіанти відповідей

у=х2+3

у=(х+3)2

у=(х2+3)

у=(х - 3)2

Запитання 6

Укажіть графік функції

варіанти відповідей
Запитання 7

На рисунку зображено графік функції, визначеної на проміжку [-4; 5]. Вкажіть проміжок спадання

варіанти відповідей

[-2; 2] υ [3; 5]

[2; 3]

[-4; -2] ⋃ [2;5]

[-4; -2] ⋃ [3;5]

Запитання 8

За графіком вкажіть нулі функції

варіанти відповідей

х=3, х=1, х=5

х=-2, х=2, х=5

х=-3, х=-1, х=4

Запитання 9

Укажіть функцію, що є квадратичною.

варіанти відповідей

y= 3x - x2 + 7

y=3x3 + 3x2 −6x + 10

y=x2 −4

Запитання 10

Чи належить графіку функції у=5х-8 точка М(100; 492) ?

варіанти відповідей

так

ні

неможливо визначитти

Запитання 11

Знайдіть проміжок на якому функція набуває додатних значень

варіанти відповідей

 (-∾; -5)⋃(-1; +∾)

 (-∾; -3)

(-5; -1)

(-3; +∾)

(-∾; -5]⋃[-1; +∾)

Запитання 12

Для графіка функції, зображеного на малюнку, вкажіть правильні твердження

варіанти відповідей

a>0, b>0, c<0, D=0

a<0, b<0, c<0, D>0

a<0, b>0, c<0, D=0

a<0, b<0, c<0, D=0

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест