Повторення 9 клас. Функції. Квадратична функція.

Додано: 23 листопада
Предмет: Алгебра, 9 клас
30 запитань
Запитання 1

Для побудови графіка функції у=х2 + 4 необхідно виконати:

варіанти відповідей

паралельне перенесення графіка функції у=х2 на 4 одиниці вправо вздовж осі Ох;

паралельне перенесення графіка функції у=х2 на 4 одиниці вліво вздовж осі Ох;

стиснення графіка функції у=х2 вздовж осі Оу у 4 рази;

паралельне перенесення графіка функції у=х2 на 4 одиниці вгору вздовж осі Оу;

Запитання 2

Знайдіть координати точки перетину з віссю ординат графіка функції

y=2x2-3x+3

варіанти відповідей

(0; -4)

(3; 0)

(0; 3)

Запитання 3

Графік якої функції буде отримано, якщо паралельно перенести графік функції

у=х2 в напрямі осі х на 3 одиниці вліво

варіанти відповідей

у=х2+3

у=(х+3)2

у=(х2+3)

Запитання 4

Знайдіть абсцису  вершини параболи у=0,3х2+6х-2

варіанти відповідей

-1

10

-10

Запитання 5

Укажіть графік функції

варіанти відповідей
Запитання 6

На рисунку зображено графік функції, визначеної на проміжку [-4; 5]. Вкажіть проміжок зростання

варіанти відповідей

[-2; 2]

[2; 4]

[-4; 3]

Запитання 7

За графіком вкажіть нулі функції

варіанти відповідей

х=3, х=1, х=5

х=-2, х=1, х=0

х=-3, х=-1, х=4

Запитання 8

Укажіть функцію, що є квадратичною.

варіанти відповідей

y=− 2x2 + 3x −7

y=3x3 + 3x2 −6x + 10

y=x4+ 3x2 −4

Запитання 9

Укажіть область визначення даної функції

варіанти відповідей

(− ∞; 9]

(− ∞; 9)

(− ∞; + ∞)

(− ∞; − 9)

Запитання 10

Область визначення функції - це всі значення,яких набуває

варіанти відповідей

х

у

Запитання 11

Функція y = ax2 + bx + c, при a < 0, матиме графік з гілками направленими …

варіанти відповідей

вгору

вниз

визначити не можливо

вгору і вниз

Запитання 12

Функція y = ax2 + bx + c, при a > 0, матиме графік з гілками направленими …

варіанти відповідей

вгору

вниз

вгору і вниз

визначити не можливо

Запитання 13

Визначте координати вершини параболи у=х2 − 6х + 4

варіанти відповідей

 (0;4)

 (6;4)

 (3;-5)

(-5;3)

Запитання 14

Знайдіть нулі функції у = 3х2 − 27.

варіанти відповідей

( 3;0) (-3; 0)

(-3; 0)

( 3;0)

(0; 0)

Запитання 15

Щоб побудувати графік функції у = х2 + 2 потрібно графік функції у = х2 перенести на дві одиниці ....

варіанти відповідей

вліво

вправо

вгору

вниз

Запитання 16

Знайдіть координати вершини параболи

y=x²-6x+5

варіанти відповідей

(1;5)

(3;-4)

(2;0)

(-4;3)

Запитання 17

Знайдіть точки перетину графіка функції y=x²-6x+5 з віссю абсцис

варіанти відповідей

(1;0),(5;0)

(-1;0),(-5;0)

(2;0),(3;0)

(6;0);(2;0)

Запитання 18

Знайдіть точку перетину графіка функції y=x²-6x+5 з віссю ординат.

варіанти відповідей

(5;0)

(0;-5)

(6;0)

(0;5)

Запитання 19

Обчисліть значення функції f(x)=x²-6x+5, якщо аргумент x дорівнює -2

варіанти відповідей

16

-3

-5

21

Запитання 20

Знайдіть значення аргументу x функції f(x)=x²-6x+6, якщо f(x)=1

варіанти відповідей

-6;6

1;6

1;5

0;5

Запитання 21

Напрям віток якої з функцій напрямлений вниз?

варіанти відповідей

y=x²-4x+5

y=-2x²+3x-4

y=x²+9

y=7x²-5x

Запитання 22

Знайдіть проміжок спадання функції y=-x²+2x-3

варіанти відповідей

(-∞;-2]

[1;+∞)

[-2;+∞)

[-1;+∞)

Запитання 23

При яких значеннях аргументу функція y=x²-6x+5 набуває від'ємних значень

варіанти відповідей

(1;6)

(6;5)

(2;3)

(1;5)

Запитання 24

Знайдіть найбільше значення функції y=-x²+2x-3

варіанти відповідей

-2

2

3

1

Запитання 25

Які з функцій є квадратичними

варіанти відповідей

f(x)=5+x2

f(x)=5+x

f(x)=5+2x

f(x)=5x2

Запитання 26

На якому з малюнків зображено графік функції f(x)=(x+3)2 -3

варіанти відповідей
Запитання 27

Не виконуючи побудови, знайдіть координати точки перетину графіка фунуції f(x)=-4x2+4 з віссю абсцис

варіанти відповідей

-1; 1

-1

-4; 4

Запитання 28

Знайдіть область визначення функції

варіанти відповідей

(-∾;0)∪(0; +∾)

(-∾;0)

(-∾;0)∪(0; 4)

(-∾;4)

Запитання 29

Знайдіть область значень функції

варіанти відповідей

[3;+∾)

[-3;3]

(-∾; +∾)

(3; +∾)

Запитання 30

Знайдіть проміжок на якому функція набуває додатних значень

варіанти відповідей

(-∾; -5)⋃(-1; +∾)

(-5; -1)

(-∾; -3)

(-3; +∾)

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест