Повторення і систематизація навчального матеріалу. Степінь з цілим показником

Додано: 1 травня 2020
Предмет: Алгебра, 8 клас
Тест виконано: 501 раз
30 запитань
Запитання 1

Обчислити 6-2 + 2-1

варіанти відповідей

19⁄36

19⁄2

36

8

Запитання 2

Яка з наведених рівностей правильна?

варіанти відповідей

4-3 = - 1⁄64

(- 7)-2 = 49

(1 ⅓)- 2 = 16⁄9

1⁄3-3 = 27

Запитання 3

При яких значеннях а вираз (7 - 2а)0 має зміст?

варіанти відповідей

при всіх, крім а = 0

при всіх а > 7

при всіх крім а = 3,5

при будь - яких

Запитання 4

Яка з наведених нерівностей правильна?

варіанти відповідей

7 - 2 = 49

(- 2) - 4 = - 1⁄16

(1½) - 2 = 4⁄9

1⁄6 -2 = 1⁄36

Запитання 5

При яких значеннях а вираз (10а - 10)0 має зміст?

варіанти відповідей

При всіх, крім а = 1

При всіх, крім а = 0

При всіх а < 10

При будь - яких

Запитання 6

Яка з рівностей не правильна?

варіанти відповідей

4 - 11 ⋅ 4 10 = 1⁄4

(2- 1)3 = 1⁄8

8 - 2 : 8 - 4 = 1⁄64

- 8 ⋅ 2а10 = 6а2

Запитання 7

Яка з рівностей не правильна?

варіанти відповідей

5 10 ⋅ 5 - 11 = - 5

7 - 5 : 7 - 3 = 1⁄49

(3 - 1)3 = 1⁄27

- 13⋅ 2а15 = 14а2

Запитання 8

Яке з наведених чисел записане у стандартному вигляді?

варіанти відповідей

67 ⋅ 102

0,3 ⋅ 10 - 4

1,2 ⋅ 105

5 ⋅ 0,12

Запитання 9

Виконайте ділення (4,8 ⋅ 10 - 5) : (1,2 ⋅ 10 - 7)

варіанти відповідей

4 ⋅ 102

0,4 ⋅ 102

4 ⋅ 10 - 2

4 ⋅ 10 -12

Запитання 10

Виконайте ділення (5, 6 ⋅ 10 -6) : (1,4 ⋅ 10 - 8)

варіанти відповідей

4 ⋅ 102

0,4 ⋅ 102

4 ⋅ 10 - 2

4 ⋅ 10 -14

Запитання 11

Обчисліть 2 - 3 + 2 -1

варіанти відповідей

1⁄10

- 8

5⁄8

1⁄16

Запитання 12

Знайти значення виразу 3 - 2 + 3 - 1

варіанти відповідей

4⁄9

1⁄27

- 9

1⁄12

Запитання 13

Обчислити (0,2) - 3 +(1⅓) - 2 +2,470

варіанти відповідей

125 9⁄16

5 3⁄9

120,8

126 9⁄16

Запитання 14

Подати вираз 5(ав) - 1 у вигляді дробу

варіанти відповідей

5а ⁄ в

ав ⁄ 5

5 ⁄ ав

1 ⁄ 5ав

Запитання 15

Спростити вираз 1,2 х - 4 ⋅ у 6 ⋅ 5х 6 ⋅ у - 3

варіанти відповідей

2у3

5,2х2у3

- 2у -3

-7у12

Запитання 16

Яке з наведених чисел записане у стандартному вигляді?

варіанти відповідей

12 ⋅ 105

0,3 ⋅ 10 - 5

2,5 ⋅ 10 -7

½ ⋅ 104

Запитання 17

Обчислити значення виразу (0,25) - 1+ (1 2⁄3) - 2 + 3,450

варіанти відповідей

4 9⁄25

124 19⁄25

5 9⁄25

5 4⁄9

Запитання 18

Подайте 3(mn) -1 у вигляді дробу

варіанти відповідей

1⁄3mn

3m ⁄n

mn ⁄3

3 ⁄ mn

Запитання 19

Спростити вираз 2,5а-5в7 ⋅ 4а7в - 3

варіанти відповідей

0,1а2в5

10а2в5

10а - 2в - 5

а - 9 в14

Запитання 20

Яке з наведених чисел записане у стандартному вигляді?

варіанти відповідей

3 ⋅ 10 - 6

0,7 ⋅ 10 5

18 ⋅ 10 -4

1⁄3 ⋅ 103

Запитання 21

Подайте число 1⁄25 у вигляді степеня з основою 5.

варіанти відповідей

5 - 2

52

5 -3

53

Запитання 22

Знайти значення виразу 9 -2 ⋅ 3 - 5 ⁄ 81 ⋅ 27 - 3

варіанти відповідей

81

1⁄81

27

1⁄27

Запитання 23

Знайти значення виразу 27 - 2 : 9 - 4

варіанти відповідей

9

1⁄9

27

1⁄27

Запитання 24

Число 2,5 ∙ 10-2 можна записати у вигляді десяткового дробу

варіанти відповідей

0,025

0,0025

2,5

0,25

Запитання 25

Вираз  8 ⁄ х3 можна записати у вигляді добутку

варіанти відповідей

3

-3

(8х)3

(8х)-3

Запитання 26

 Укажіть правильну рівність

варіанти відповідей

50 ⋅ 5 -1 = 0

6 - 5 ⋅ 7 -5 = 42 - 10

(0,4) - 2 = 6,25

6 -8 : 6 - 2 = 6 4

Запитання 27

Обчисліть: 1,6 - 1 ⋅ 0,2 - 2

варіанти відповідей

40

0,025

0,064

15,625

Запитання 28

Знайти значення виразу (1⁄4) - 1 ⋅ 43 + 40

варіанти відповідей

17

256

260

257

Запитання 29

Подайте вираз а - 5 ⋅ а7 : а - 1 у вигляді степеня з основою а

варіанти відповідей

а

а - 1

а 3

а 35

Запитання 30

Значення виразу 4 - 3 + 4 - 2  дорівнює:

варіанти відповідей

4

5⁄64

64

інша відповідь

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест