Повторення. Нерівності. Системи лінійних нерівностей з однією змінною.

Додано: 1 травня 2023
Предмет: Алгебра, 9 клас
Тест виконано: 661 раз
13 запитань
Запитання 1

Розв'язати систему нерівностей:

6х-24>0

-2х+12<0

варіанти відповідей

(4;6)

(6;+∾)

(-∾;4)

(-∾; -4)

Запитання 2

Знайдіть найбільший цілий розв`язок нерівності:

2( 3х - 7) + х ≤ 31

варіанти відповідей

1

4

5

6

7

Запитання 3

Дано - 3 < а < 2. оцініть значення виразу а - 2

варіанти відповідей

  - 2 < а ≤ 5

 0 < а < 5

 - 15 < а < 0

 - 1 ≤ а ≤ 4 

 - 5 < а < 0

 5 < а < 15 

 - 1 < а < 4

    - 4 ≤ а ≤ 1

Запитання 4

Порівняйте числа a i b, якщо a - b = -0,1

варіанти відповідей


a=b

a>b

a<b

неможливо встановити

Запитання 5

Виберіть серед поданих значень х такі, за яких нерівність 400 < х < 578 є правильною.

варіанти відповідей

 х = 600

х = 480

х = 576

х = 578

 х = 500

Запитання 6

Дано - 2 < а < 5. Оцініть значення виразу а - 8

варіанти відповідей

 - 2 < а < 5

6 < а < 13

10 < а < 3

 - 10 ≤ а ≤ - 3

- 6< а < 13

- 11 < а < - 2

 10 ≤ а ≤ 3

-10<а<-3

Запитання 7

Укажіть всі цілі числа, які більші ніж -2,3 і менші за 2,7

варіанти відповідей

-2;-1;0;1;2

-3;-2;-1;0;1;2;3

 -2;-1;1;2

-2,3;-2;-1;0;1;2;2,3

Запитання 8

Оцініть значення виразу ху, якщо: 2 < х < 3 і 5 < у < 9

варіанти відповідей

 7 < ху < 12

10 < ху < 21

 - 6 < ху < - 3

 10 < ху < 27

Запитання 9

Периметр квадрата дорівнює Р см. Оцініть сторону а (у см) цього квадрата, якщо 12,8 < Р < 20.

варіанти відповідей

6,4 < а < 10

8,2 < а < 16

51,2 < а < 80

3,2<а<5

Запитання 10

- 4 < 6  помножити на   – 2,  то отримаємо:

варіанти відповідей

 2 > –3

8 < –12

 8 > –12

– 6,2 < 12

Запитання 11

Розв'яжіть систему нерівностей

варіанти відповідей

(-∞;3)

(3;4⌉

(-∞;-3)

(-3;4⌉

(-∞;4⌉

Запитання 12

Розв'яжіть нерівність 10 - 3х > 4.

варіанти відповідей

(- 2; +∞)

(2; +∞)

(-3; +∞)

(-∞; - 2)

(-∞; 2)

Запитання 13

Укажіть число, що є розв'язком нерівності

варіанти відповідей

- 2

0

2

4

9

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест