1. Апостроф треба писати на місці всіх пропусків у рядку
2. На перший склад падає наголос у слові
3. Літеру и на місці пропуску треба писати в обох словах рядка
М'який знак треба писати в усіх словах рядка
Помилку в написанні прислівника допущено в рядку
Спрощення в групах приголосних позначається на письмі в усіх словах рядка Д мліс..ний, балас..ний, заздріс..ний
Розгляньте малюнок. Правильними відповідями на запитання «Котра година?» будуть усі, ОКРІМ
Помилку у відмінюванні іменника допущено в рядку
ПРАВИЛЬНО розставлено розділові знаки при прямій мові в реченні .
Складносурядне речення утвориться, якщо серед варіантів продовження речення «Подруга не приїхала до мене, …» обрати
Однорідними обставинами ускладнено речення
Укажіть складнопідрядне речення, частини якого з’єднані сполучником мети
Прочитайте речення (цифра позначає попередній розділовий знак). Продуктивна сила (1) це сукупність засобів виробництва (2) працівників, з їхніми фізичними і розумовими здібностями науки, технологій, інформації(3) яка передусім залежить(4) незважаючи на обставини часу(5) від методів організації та правління виробництвом(6) на думку вчених. НЕПРАВИЛЬНО обґрунтовано вживання розділових знаків, запропоноване в рядку
Доберіть до фразеологізму НА ШАПКОБРАННЯ антонім.
Приєднайте до першої частини речення « «Кобзар» має бути настільною книгою кожного молодого українця…» другу, щоб утворилося складносурядне речення .
Доберіть приклад до випадку вживання тире при відокремленій прикладці
Прочитайте речення. Мабуть, (1)не/було жодного видатного письменника, який би (2)не/висловив любові до рідної мови й своєї тривоги за її долю, який би (3)не/покладав на неї найбільших надій, бо долю свого народу в майбутньому бачив (4)не/відривною від долі рідної мови. Люби свою мову, плекай її, дбай про неї, (5)не/засмічуй її.
НЕ слід писати разом зі словом на місці цифри
Прочитайте текст і виконайте завдання
. 1.Досить без/соромно фарисействувати з приводу двомовності в Україні. 2. У деяких інших країнах це пояснюється тим, що до їх складу ввійшли певні кантони, провінції, регіони разом зі своєю землею і своєю мовою. 3. А Україна створена лише за рахунок своїх земель вона ні/від/кого ні/чого не забирала. 4. Навпаки, частина наших земель на/лежить нині Росії, Білорусії, Польщі та іншим сусідам. 5. Тому єдиною державною мовою є мова корінної нації, яка створила нашу державу і дала їй назву - Україна.
Слово «фарисействувати» можна замінити синонімом
Окремо в тексті треба писати
1.Досить без/соромно фарисействувати з приводу двомовності в Україні. 2. У деяких інших країнах це пояснюється тим, що до їх складу ввійшли певні кантони, провінції, регіони разом зі своєю землею і своєю мовою. 3. А Україна створена лише за рахунок своїх земель вона ні/від/кого ні/чого не забирала. 4. Навпаки, частина наших земель на/лежить нині Росії, Білорусії, Польщі та іншим сусідам. 5. Тому єдиною державною мовою є мова корінної нації, яка створила нашу державу і дала їй назву - Україна.
Пунктуаційну помилку допущено в реченні 10. У називному відмінку вжито слово А провінції Б земель В нації Г державу
1.Досить без/соромно фарисействувати з приводу двомовності в Україні. 2. У деяких інших країнах це пояснюється тим, що до їх складу ввійшли певні кантони, провінції, регіони разом зі своєю землею і своєю мовою. 3. А Україна створена лише за рахунок своїх земель вона ні/від/кого ні/чого не забирала. 4. Навпаки, частина наших земель на/лежить нині Росії, Білорусії, Польщі та іншим сусідам. 5. Тому єдиною державною мовою є мова корінної нації, яка створила нашу державу і дала їй назву - Україна.
У називному відмінку вжито слово
Після речення Пес заспокоївся... треба поставити двокрапку, якщо серед варіантів його продовження вибрати
Ви скажіть своєму пану (1) що заплати не бажаю (2) бо (3) коли я що дарую (4) то назад не забираю.
Перед сполучником і треба поставити кому в реченні (розділові знаки пропущено)
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома