Повторення вивченого

Додано: 1 лютого 2020
Предмет: Українська мова, 11 клас
Тест виконано: 385 разів
24 запитання
Запитання 1

1.  Апостроф треба писати на місці всіх пропусків у рядку 

варіанти відповідей

А  присв..ята, кав..ярня, цв..яшок

Б з..їзд, інтер..єр, трав..яний

В моркв..яний, з..юрмитися, мр..яка

Г підгір..я, без..ядерний, духм..яний 

Запитання 2

2.  На перший склад падає наголос у слові 

варіанти відповідей

А каталог

Б спина

В шофер

Г фартух

Запитання 3

3. Літеру и на місці пропуску треба писати в обох словах рядка

варіанти відповідей

А. єп..скоп, ч..пси

Б. Корс..ка, мат..ола

В. ант..под, в..зажист

Г нарц..с, абітур..єнт

Запитання 4

М'який знак треба писати в усіх словах рядка

варіанти відповідей

А міл..йон, голубон..ці, погод..ся

Б кавказ..кий, долон..ці, миєш..ся

В Гор..кий, ремін..чик, павіл..йон

Г чотир..ох, стеблин..ці, п'ят..сот

Запитання 5

Помилку в написанні прислівника допущено в рядку

варіанти відповідей

А тихо-тихесенько, з діда-прадіда, здавна

Б вряди-годи, анітелень, абикуди

В віч-на- віч, в цілому, по-турецьки

Г по перше, з дня на день, щовечора

Запитання 6

 Спрощення в групах приголосних позначається на письмі в усіх словах рядка Д мліс..ний, балас..ний, заздріс..ний 

варіанти відповідей

А тис..нути, ненавис..ний, пес..ливий

Б проїз..ний, тріс..нути, радіс..ний

В навмис..но, провіс..ник, хвас..нути

Г піс..ний, агентс..во, ціліс..ний

Запитання 7

 Розгляньте малюнок. Правильними відповідями на запитання «Котра година?» будуть усі, ОКРІМ

варіанти відповідей

А дванадцять годин п’ятнадцять хвилин

Б п’ятнадцять хвилин на тринадцяту

В чверть по дванадцятій

Г чверть на першу

Запитання 8

Помилку у відмінюванні іменника допущено в рядку

варіанти відповідей

А книга Ксенії Проданюк

Б бесіда з Максимом Лупул

В ручка Івана Воронюка

Г твір Артема Бережнюка 

Запитання 9

 ПРАВИЛЬНО розставлено розділові знаки при прямій мові в реченні .

варіанти відповідей

А «Та насип же, мила, високу могилу, та посади, мила, червону калину,- співали козаки».

Б Шевченко звернувся до Тургєнєва «А оце бачите? Оце сюди я писав у неволі вірші і ховав за халявою».

В «Я тобі так скажу, - тихо мовила Марія, - душа людська , мов криниця степова, чим вона глибша, тим важче дно в ній побачити».

Г «У вас тут як на хуторі, засміялась дівчина, розбагатіли!»

Д « Найкраще земля пахне восени». - говорить до себе Тимофій

Запитання 10

 Складносурядне речення утвориться, якщо серед варіантів продовження речення «Подруга не приїхала до мене, …» обрати

варіанти відповідей

А ...тому що була хвора.

Б …вона нездужала.

В …і ми занепокоїлися.

Г …передумала, мабуть.

Д …тому ми святкували без неї. 

Запитання 11

 Однорідними обставинами ускладнено речення

варіанти відповідей

А В озерах купаються хмари, а ріки пливуть в берегах, мов потоки музики.

Б Навколо тихо бринів золотий півсон передосіннього степу.

В Дороги нізвідки не починаються і не кінчаються ніде.

Г Важкий човен помаленьку й мляво сунувся по воді.

Д Ми йдемо по Львову, тчемо по дорозі килимок-розмову.

Запитання 12

Укажіть складнопідрядне речення, частини якого з’єднані сполучником мети

варіанти відповідей

А Наша мить – це краплина, в якій віддзеркалилась вічність.

Б Якщо більшають діти, то більшають і клопоти.

В Світ живе не так, як собі мудрує на самоті душа поета.

Г Як підрубаєш душу, то зрубаєш все.

Д Не раз, не двічі упаде людина, щоб потім не боятись висоти.

Запитання 13

Прочитайте речення (цифра позначає попередній розділовий знак). Продуктивна сила (1) це сукупність засобів виробництва (2) працівників, з їхніми фізичними і розумовими здібностями науки, технологій, інформації(3) яка передусім залежить(4) незважаючи на обставини часу(5) від методів організації та правління виробництвом(6) на думку вчених. НЕПРАВИЛЬНО обґрунтовано вживання розділових знаків, запропоноване в рядку

варіанти відповідей

А 1 – тире між підметом і присудком

Б 2 – кома при однорідних членах речення

В 3 – на межі підрядних частин складного речення

Г4, 5 – коми на межі сурядних частин складного речення

Д 6 – кома при вставному сполученні слів

Запитання 14

Доберіть до фразеологізму НА ШАПКОБРАННЯ антонім.


варіанти відповідей

А реготи справляти

Б ні світ ні зоря

В на макове зернятко

Г дихати на ладан

Д води в рот набрати

Запитання 15

Приєднайте до першої частини речення « «Кобзар» має бути настільною книгою кожного молодого українця…» другу, щоб утворилося складносурядне речення .

варіанти відповідей

тому що він адресований для сучасного покоління патріотів.

й розширювати кругозір школяра.

але його треба уважно читати, а не нехтувати слова Пророка.

його основне завдання – заклик до створення нової держави.

Запитання 16

Доберіть приклад до випадку вживання тире при відокремленій прикладці

варіанти відповідей

А Втрата мужності – це втрата людської гідності.

Б І вечір, і тиша, і сині тіні на снігу – усе те було сумирне і таємниче.

В Володимир Івасюк – символ, родоначальник естради, є автором ста семи пісенних шедеврів.

Г Усміхайся – і світ вертатиме тобі усмішку.

Запитання 17

 Прочитайте речення. Мабуть, (1)не/було жодного видатного письменника, який би (2)не/висловив любові до рідної мови й своєї тривоги за її долю, який би (3)не/покладав на неї найбільших надій, бо долю свого народу в майбутньому бачив (4)не/відривною від долі рідної мови. Люби свою мову, плекай її, дбай про неї, (5)не/засмічуй її.

НЕ слід писати разом зі словом на місці цифри

варіанти відповідей

А 1

Б 2

В 3

Г 4

Д 5

Запитання 18

Прочитайте текст і виконайте завдання

. 1.Досить без/соромно фарисействувати з приводу двомовності в Україні. 2. У деяких інших країнах це пояснюється тим, що до їх складу ввійшли певні кантони, провінції, регіони разом зі своєю землею і своєю мовою. 3. А Україна створена лише за рахунок своїх земель вона ні/від/кого ні/чого не забирала. 4. Навпаки, частина наших земель на/лежить нині Росії, Білорусії, Польщі та іншим сусідам. 5. Тому єдиною державною мовою є мова корінної нації, яка створила нашу державу і дала їй назву - Україна.

Слово «фарисействувати» можна замінити синонімом

варіанти відповідей

А вигадувати

Б заперечувати

В лукавити

Г плутати

Запитання 19

Окремо в тексті треба писати

варіанти відповідей

А без/соромно

Б ні/від/кого

В ні/чого

Г на/лежить

Запитання 20

1.Досить без/соромно фарисействувати з приводу двомовності в Україні. 2. У деяких інших країнах це пояснюється тим, що до їх складу ввійшли певні кантони, провінції, регіони разом зі своєю землею і своєю мовою. 3. А Україна створена лише за рахунок своїх земель вона ні/від/кого ні/чого не забирала. 4. Навпаки, частина наших земель на/лежить нині Росії, Білорусії, Польщі та іншим сусідам. 5. Тому єдиною державною мовою є мова корінної нації, яка створила нашу державу і дала їй назву - Україна.

Пунктуаційну помилку допущено в реченні 10. У називному відмінку вжито слово А провінції Б земель В нації Г державу

варіанти відповідей

А першому

Б другому

В третьому

Г п’ятому

Запитання 21

1.Досить без/соромно фарисействувати з приводу двомовності в Україні. 2. У деяких інших країнах це пояснюється тим, що до їх складу ввійшли певні кантони, провінції, регіони разом зі своєю землею і своєю мовою. 3. А Україна створена лише за рахунок своїх земель вона ні/від/кого ні/чого не забирала. 4. Навпаки, частина наших земель на/лежить нині Росії, Білорусії, Польщі та іншим сусідам. 5. Тому єдиною державною мовою є мова корінної нації, яка створила нашу державу і дала їй назву - Україна.

У називному відмінку вжито слово

варіанти відповідей

А провінції

Б рахунок

В нації

Г державу

Запитання 22

Після речення Пес заспокоївся... треба поставити двокрапку, якщо серед варіантів його продовження вибрати

варіанти відповідей

А ... птахи заспівали, сонце сіло.

Б ... кіт, навпаки, став на диби.

В ... почувши запах господаря.

Г ... нарешті його нагодували.

Запитання 23

Ви скажіть своєму пану (1) що заплати не бажаю (2) бо (3) коли я що дарую (4) то назад не забираю.

варіанти відповідей

А 1

Б 2

В 3

Г 4

Запитання 24

Перед сполучником і треба поставити кому в реченні (розділові знаки пропущено)

варіанти відповідей

А Дощило і в повітрі віяло прохолодою.

Б Тільки дуб стоіть у листі і калина у намисті.

В Навкруги мене колоситься пшениця і мак червоніє.

Г Сяйливо блима яснозорий сад і місяць тане в ночі на долоні.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест