Повтрення

Додано: 26 квітня 2023
Предмет: Історія України, 11 клас
Тест виконано: 11 разів
14 запитань
Запитання 1

Події Першої світової війни, описані в уривку джерела «Дії цього фронту врятували Італію від розгрому та виходу її з війни, окрім того, полегшили становище англійців і французів на фронті, спонукали Румунію стати на бік [Антанти] та зіпсували всі плани й наміри австро-угорців і німців на цей рік...», сприяли

варіанти відповідей

повторній окупації російськими військами частини Галичини та Буковини.

реорганізації Головної української ради в Загальну українську раду.

ліквідації Галицько-Буковинського генерал-губернаторства.

створенню легіону Українських січових стрільців.

Запитання 2

Якого договору стосується цитований документ?

«Строго таємно. З огляду на сучасний брак харчових продуктів… мир з Україною мусить бути підписаний якнайскоріше… На випадок, якби Україна попросила військової допомоги проти російських максималістів, то таке прохання можливо задовольнити. За це Україна зобов’язується до якнайскорішої поставки хліба…»

варіанти відповідей

Варшавського договору між Директорією УНР і Польською Республікою

Ризького договору між Польщею та радянськими республіками

Брест-Литовського договору між УНР, Німеччиною та її союзниками

Договору між Українською Державою та Всевеликим Військом Донським

Запитання 3

Підтримка радянською владою Української автокефальної православної церкви (УАПЦ) у 1920-ті рр. пояснюється

варіанти відповідей

толерантним ставленням до релігійних вірувань українців.

використанням церкви в поширенні комуністичних ідей.

сприянням розвитку релігійної свідомості як основи народного життя.

намаганням послабити та розколоти Російську православну церкву.

Запитання 4

«Союзні місії ставили мені умови, які зводилися до вимог федерації з Росією. Я дуже добре розумів небезпеку, що виникала з подібного політичного домагання, але змагаючись, перш за все, за вищу мету – утримання ладу в державі, яку я збудував, я мусив усупереч власній волі схилитися перед вимогою союзників і проголосити федерацію з Росією».


Укажіть фото політичного діяча, який так пояснював своє рішення.

варіанти відповідей

А

Б

В

Г

Запитання 5

Прочитайте уривок документа й виконайте завдання.

«Сейм Карпатської України ухвалив цей закон:

1. Карпатська Україна є незалежна Держава…

3. Карпатська Україна є республіка з президентом, вибраним Сеймом Карпатської України…»

Ухвалення закону стало одним із наслідків підписання

варіанти відповідей

Московського договору між СРСР і Німеччиною про ненапад (пакт «Молотова–Ріббентропа»).

Версальського договору між Німеччиною та Великою Британією, Францією, Італією, Японією.

Брест-Литовського договору між УНР, Німеччиною та її союзниками.

Мюнхенської угоди між Німеччиною та Великобританією, Францією, Італією.

Запитання 6

Зображений радянський агітаційний плакат закликав до реалізації планів першої п’ятирічки.

варіанти відповідей

реалізації планів першої п’ятирічки.

запровадження нової економічної політики.

проведення суцільної колективізації.

боротьби з «ворогами народу».

Запитання 7

Події, відображені на картосхемі, стали наслідком

варіанти відповідей

нападу нацистської Німеччини на СРСР.

укладення «пакту Молотова – Ріббентропа».

проголошення незалежності Карпатської України.

оприлюднення Акта відновлення Української Держави.

Запитання 8

Укажіть перелік ключових термінів і понять, які використовуються для характеристики процесу радянізації західних областей України після Другої світової війни:

варіанти відповідей

індустріалізація, колективізація, «культурна революція», депортація, репресії

індустріалізація, кооперація, волюнтаризм, «культурна революція», депортація

раднаргоспи, колективізація, депортація, прискорення, політична реабілітація

операція «Вісла», розкуркулювання, мобілізація, голодомор, «саморозпуск» УГКЦ

Запитання 9

Укажіть один з осередків шістдесятників в Україні.

варіанти відповідей

Меджліс кримськотатарського народу в Сімферополі

Клуб творчої молоді «Сучасник» у Києві

Організація українських націоналістів у Відні

Українська робітничо-селянська спілка у Львові

Запитання 10

Екстенсивний розвиток економіки, який, на думку вчених, «...наприкінці 1970 – на початку 1980-х рр. в СРСР, в тому числі й в Україні, цілком вичерпав свої можливості» – це

варіанти відповідей

спосіб збільшення обсягів виробництва внаслідок кількісного приросту таких факторів виробництва, як трудові ресурси, фінанси, машини, верстати, устаткування, сировина.

процес докорінних якісних змін у техніці та технології виробництва, організації праці, пов’язаний із перетворенням науки на безпосередню продуктивну силу суспільства.

зростання обсягів виробництва за рахунок впровадження досягнень науково-технічного прогресу, підвищення якості трудових ресурсів, форм організації виробництва.

метод господарювання, що поєднує централізоване керівництво з господарською самостійністю підприємств у використанні фінансів і реалізації готової продукції.

Запитання 11

Пам’ятником, зображеним на фото, увічнено події, що відбувалися в

варіанти відповідей

1983 р.

1986 р.

1988 р.

1991 р.

Запитання 12

За часів перебування на посаді якого Президента України відбувалися події, описані в уривку з історичного джерела:

«Бурхливими були часи …знову шукали винних у важкому економічному стані: і Кабмін не такий, і Рада не така, і депутати... Студенти на граніті вимагали реальної незалежності і реформ, страйкуючі шахтарі – проведення референдуму про довіру Президенту й парламенту. І, щоб вгамувати пристрасті, було ухвалено рішення про дострокове припинення повноважень парламенту та Президента України і проведення дострокових виборів…»?

варіанти відповідей

Л. М. Кравчука

Л. Д. Кучми

В. А. Ющенка

В. Ф. Януковича

Запитання 13

Події яких років відображають наведені плакати?

варіанти відповідей

1921—1923 рр.

1926—1930 рр.

1932—1933 рр.

1938—1939 рр.

Запитання 14

Вкажіть автора картини: триптих «Любов. Сім'я. Повернення» - 1925 – 1927 рр. 

варіанти відповідей

Василь Касіян

Федір Кричевський

Василь Бородай

Іван Кавалерідзе

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест